Inlägg från: Pumanprinsen |Visa alla inlägg
  • Pumanprinsen

Traderatråden nr 16

Då har jag några auktioner som går ut imorgon, fått bud på alla utom två och även ett par köp nu så jag är nöjd. Vill bara bli av med saker innan flytten.

Lite OT men vad ger man en kvinnlig flygvärdinna som fyller 40?

• Pumanprinsen
    Pildi skrev 2010-08-02 22:35:17 följande:
    Arg! Varför bjuda om man inte vill betala?Sålde en MOLO fleece jacka för en vecka sedan , köparen skulle ha betalat senast i fredags men har inte gjort det. Väntar några dagar till och sedan blir det neg. och blockar henne!!
    Skickar du ingen påminnelse? Märker att oftast när man skickar en påminnelse så trillar pengarna in.
  • Pumanprinsen
    Pildi skrev 2010-08-02 22:57:10 följande:
    Det har jag gjort:)) och pratade med henne i telefon. Hon sa till mig att hon har inte hunnit läsa sin e-mail och att hon skulle sätta in pengarna på mitt konto senare..Hmm jag väntar fortfarande.
    Då förstår jag

Själv sålde jag min MP3 men han/hon har fortfarande inte betalt trots 2 påminnelser
     Ska nog skicka en sista idag.
  • Pumanprinsen

Till slut skicka jag ett sms till personen som vann pm3, fick svar direkt och betalning ska komma in ikväll

Har en del mobiltelefoner som bara ligger och skräpa, är det nån mening att sälja dom på T?

• Pumanprinsen
    Pildi skrev 2010-08-03 14:53:41 följande:
    Vad tycker ni? Auktionen gick ut för en vecka sedan, jag kontaktade köparen i fredags ang. bet. men fortfarande inte fått betalt. Hon svarade inte på min mail och när jag pratade med henne i tel. i fredags sa hon att hon inte hade läst sin mail och att hon skulle sätta in pengarna senare...Nu har det gått 4 dagar och hon har inte hört av sig och jag har inte fått betalt. Ska jag "avsluta" affären ge henne neg. och lägga ut annonsen igen eller ska jag vänta...
    Enligt min åsikt så är inte en vecka så värst länge.
    Jag hade kanske skickat ett sms och sagt att du fortfarande inte fått betalning. Och att om hon inte gör överföring idag så måste du tyvärr sätta negativt omdöme.
  • Pumanprinsen
    StaffenAssar skrev 2010-08-03 20:29:01 följande:
    Haha, grattis! Trevlig överraskning
    Skojar du!!! har aldrig varit så överraskad
    Jag ville bara rensa lite, trodde inte det skulle bli många kronor... Men där hade jag fel
Svar på tråden Traderatråden nr 16