Inlägg från: Pumanprinsen |Visa alla inlägg
  • Pumanprinsen

Traderatråden nr 16

Mamma till Simon skrev 2010-04-24 20:11:00 följande:
    ja jag undrade allt om det var nått nytt som jag hade missat  
    Hahahaha...

Nu ligger mina nya auktioner ute
  • Pumanprinsen
    charmmiss skrev 2010-04-26 08:38:21 följande:
    är sugen på att köpa denna klockawww.tradera.com/auction/auction.asp?aid=11058...inte för att jag har brist på klockor precis. men snygg och till bra pris. Får tänka lite på det
    Ååå jätte fin!

Fick köp nu på min skinnjacka från Vila i helgen för 400kr
    Ska skicka det idag och hon sa att hon skulle ha den på fredag, skrev dock att jag kan inte lova hur snabba dom är.

Vad tror ni? Om jag lämnar in idag efter jobbet, är det framme hos henne till fredag?

Har en barnkappa ute med som jag fått bud på, hoppas det går på mer bara för den är så fin!
  • Pumanprinsen
    AochJsMamma skrev 2010-04-26 09:19:51 följande:
    det var väl inte högt! Bra köp nu oxå tycker jag, hade den passat mig hade jag lätt tryckt på köp nu!
    Tack, blir så osäker... tycker själv att den är så fin att man undrar varför det inte är nåt bud..
    Men man är väl otålig
  • Pumanprinsen
    x karin76 skrev 2010-04-26 09:43:58 följande:
    Troligtvis, men det beror på var i landet man bor. Från Skåne till Stlm går det rätt fort, men vidare upp till Norrland brukar ta tid.
    Hon bor i Karlstad och jag Gbg.. Vad tror du?
  • Pumanprinsen
    tessum skrev 2010-04-26 10:34:00 följande:
    Den senaste tiden har jag köpt 3 plagg som alla varit namnade utan att det varit nämnt i objektbeskrivningen.Igår skulle jag buda på en skaljacka från pop men kom på 30 min innan auktionen gick ut att maila och fråga om den var namnad eftersom det varken stod att den var det eller inte var det.Fick svaret att den var det. Så om jag budat hade jag fått hem en jacka för över 400:- som var namnad, vilket jag absolut inte vill ha.Är det så att om det inte står i auktionen att plagget ej är namnat så står det namn i det?Jag känner mig lite lurad! Nu kommer jag alltid att maila och fråga om det inte står.
    Tummregel, anta att det är namnat om det inte står nåt i annons ev fråga innan du budar.

Finns ingen regel för just det, men varför känner du dig lurad?
    Du handlar beg så chansen finns ju att plaggen är namnade.
  • Pumanprinsen
    julanta skrev 2010-04-26 10:29:41 följande:
    Hej! :)jag är ny här men tycker detta är en lockande tråd ;)tänkte lägga ut ett flickpaket i stl 86-92, ca 56plagg allt ifrån jeans-kjolar-linnen,tror ni det kan locka? vill ju gärna inte ge bort kläderna... :0/
    Det kan säkert locka.
    Sök lite hur det ser ut idag på kläddpaket så får du ett hum...

Tips är att alltid skriva märken i rubrik. Speciellt om det är såna som säljer bra.
Svar på tråden Traderatråden nr 16