Inlägg från: Bobbenn |Visa alla inlägg
  • Bobbenn

Traderatråden nr 16

x karin76 skrev 2010-04-23 08:08:48 följande:
    Min faktura var på 556 kr så jag ligger väl i mellannivån här i tråden då..
    Min va på 360 och sen 150 typ en vecka efter :S
    Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Bobbenn
    x karin76 skrev 2010-04-25 21:39:13 följande:
    Men det är ju sjuuuukt kasst att det inte går att hitta kampanjen om man tittar på Traderas sida - Aktuella kampanjer..Varför har de kampanjer överhuvudtaget om det inte går att se/hitta dem..???
    Håller med! Jag ska fan maila dom! La ju ut auktioner igår!! {#lang_emotions_yell}
  • Bobbenn
    Bellevue skrev 2010-04-26 16:38:27 följande:
    Jag namnar sonens kläder innan han använt dom första gången, kläderna kan alltså läggas ut som nytt/oanvänt...Kommer nog aldrig förstå hysterin en del känner över namnade plagg. Dom flesta barn idag är på dagis och jag anser att av hänsyn till personalen SKA man märka sitt barns kläder.
    Fattar ärligt inte heller. Vem ser namnet då? Går ju att namna över
  • Bobbenn
    mage06 skrev 2010-04-26 17:02:35 följande:
    Jag känner personligen ingen hysteri men jag tycker att det är intressant information i en objektsbeskrivning. Jag stryker eller syr fast namnband som man sen kan ta bort i de allra flesta fall. Jag tror att många kanske vill sälja vidare sen och då vill man kanske inte ha flera namn i jackan.Att det står namnat i ett plagg är dock, för mig inte avskräckande.
    Då vill man ju bara ljuga. Att färre haft den och det i sig är ju väldigt FULT
  • Bobbenn
    x karin76 skrev 2010-04-26 17:46:10 följande:
    Man har väl inte tygband för att man vill ljuga? Jag syr fast namnband i mina barns jackor för att det ser snyggare ut. Sen kan man ju enkelt ta bort det och byta ut det när nästa barn ska ha plagget, om det sen är yngre syskon eller kusiner eller någon på Tradera, det må ju vara hänt.Undviker oftast namnade plagg som namnats med textpenna för jag tycker det ser lite tradigt ut.. Visst, det är på insidan och det syns inte utanpå när plagget använts. Men kan jag välja på ett namnat och ett onamnat plagg i likvärdigt skick så väljer jag troligtvis det onamnade.
    Nja inte direkt så jag menade men men
  • Bobbenn
    Mawe123 skrev 2010-04-26 18:02:39 följande:
    Jag är lite allergisk mot namnmärkningar som inte går att ta bort -så jag är av åsikten att det absolut ska stå i objektsbeskrivningen om plagget är namnat.Har dessutom svårt att se att plagget skulle vara nytt eller i nyskick om man har skrivit med tusch på det Förstår att måååånga inte tycker som jag här, för så otroligt mycket nedkladdade plagg jag fått hem som enligt objuktsbeskrivningen varit som NYA.En märkning bör man alltid upplysa om i beskrivningen.Värdet på plagget för min del sjunker avsevärt om det är märkt med tusch, och det räknar nog många ut, varför så många glömmer att skriva i annonsen att plagget har en märkning, som inte går att ta bort.
    Oj ja då tänker vi verkligen olika. Jag har varken tid eller ork att kraffsa med namnband
  • Bobbenn

JaG SKRIVER NYTT (DVS OANVÄNT men UPPTVÄTTAT)

Eller nyskick dvs använt med ej tvättluddigt eller blekt

• Bobbenn

Vill man ha onamnat och perfekt skick ska man nog låta bli att köpa på tradera överhuvudtaget. Det är mitt slutliga ord i diskussionen

• Bobbenn
    charmmiss skrev 2010-04-26 18:49:33 följande:
    vilket pris för en ful jacka www.tradera.com/Disney-Princess-Prinsessorna-...
    USCH för att vad prinsossor heter. USCH för att kalla sin unge prinsessa. USCH för könsroller överhuvudtaget
Svar på tråden Traderatråden nr 16