Inlägg från: Julia1234 |Visa alla inlägg
  • Julia1234

Traderatråden nr 16

Jag la upp mina lurvar med köp nu pris igår. Har fått ett mail ifrån någon som säger att det inte funkar att klicka på köp nu...

Nu på morgonen har någon lagt ett vanligt bud, så nu funkar det så klart inte längre...men surt när man hade varit nöjd med köp nu priset och så fungerar det inte??? Någon som varit med om det tidigare?

• Julia1234
    h80 skrev 2010-08-26 11:14:22 följande:
    de buden är ju lagda igår, kan kanske vara så att dep personen klickade på köp nu samtidigt som nån la ett bud
    Ja kanske. Eller så beror det på att jag först registrerade auktionen utan köp nu pris. Sen ångrade jag mig och gick in och ändrade och la till köp nu. Tänkte att det var därför kanske?
  • Julia1234

Nu ser jag att budet är lagt 21.06. Personen har mailat mig 21.13 så ja - hon måste försökt samtidigt som någon annan la bud.

• Julia1234
    Aprikos skrev 2010-08-26 12:22:03 följande:
    JIPPIE!!!!
    Jag skrev ju häromdagen att mitt paket från Scenker tagit lång tid på sig att komma, och att jag skrivit ett arg mail för att dom aldrig ringde tillbaka till mig. Idag fick jag ett brev från Schenker, först trodde jag att det var en stämning eller nått, haha. Men det var det verkligen inte! Det var ett brev där dom bad om ursäkt för att det tagit mer än 6 dagar och en trisslott, som jag vann 10.000 på... X2!!!!!! Tjohej så det kan gå :)
    Gud vad kuuuul!!! Nu blir det shopping?
  • Julia1234
    ominte skrev 2010-08-28 17:28:25 följande:
    Ingen som vill buda över mig på denna? Fick tag på en för 10 kr idag så jag kunde inte låta bli Dessa böcker är helt underbara för ca 3 år och uppåt. Vi har flera i den serien.
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Varför så hög frakt...? Annars hade jag nog kunnat buda
  • Julia1234

Sålde av två lurvoveraller ikväll. Hade köp nu för 249:- och de slutade på 30 resp 70 kronor över. Alltid ångest... Tycker det är jobbigt när folk betalar mer än vad man har räknat med att få... Fick skicka med en kik kid mössa till den ena för att må lite bättre Man ska väl vara glad egentligen!

• Julia1234
    Sarah84 skrev 2010-09-08 13:14:06 följande:
    Banken har ju rätt till 3 dagar, så innan dess är de nog ingen idè att "klaga" på banken.
    Har de det?? Jag har SEB och där finns tabell över vilken tid pengarna finns på mottagarens bank. Sen är det iofs upp till mottagande bank om de vill hålla på dem eller inte?
  • Julia1234
    Prinsessan75 skrev 2010-09-09 23:00:00 följande:
    Har precis sålt iväg ett gäng med kläder. Gick ganska bra, känner mig nöjd. Har ju inte sålt så mycket tidigare, så jag är lite orutinerad...

Hur har era autioner gått på slutet?

Har iaf lagt upp två par snygga damhöststövlar nu oxå. Kanske nån av er som behöver inför hösten eller vintern?

Kolla gärna:
    www.tradera.com/auktioner/mamma0206
    Men varför har du inte lagt in bilder som visar hela stöveln?? Du missar nog många budgivare då tyvärr..
Svar på tråden Traderatråden nr 16