Inlägg från: Julia1234 |Visa alla inlägg
  • Julia1234

Börjar tröttna på alla som struntar i att lämna omdöme, eller bara lämnar blankt... Inte kul när man själv anstränger sig! Funderar starkt på att börja göra som de flesta andra dvs lämna först när man fått ett själv!

• Julia1234

....samtigt vill jag ju inte vara likadan själv... Hur gör ni andra? Lämnar ni först som säljare? Jag brukar lämna så snart jag fått betalt.

• Julia1234

Molo lurvoveralleri strl 68, idé att lägga ut nu eller vänta en månad? Vad tycker ni?

• Julia1234
    Julia1234 skrev 2010-08-11 19:09:36 följande:
    Molo lurvoveralleri strl 68, idé att lägga ut nu eller vänta en månad? Vad tycker ni?
    Ingen som har erfarenhet?
  • Julia1234
    h80 skrev 2010-08-11 20:50:08 följande:
    jag sålde precis en, fick 270 för en ny, så ok
    Ok. tack för svar
  • Julia1234
    fru jönsson skrev 2010-08-25 20:40:58 följande:
    La precis ut en utan köp nu med en matchande hjälmmössa till, är 250 för lite tro?
    Satte 249:- / styck.
  • Julia1234
    StaffenAssar skrev 2010-08-26 08:20:48 följande:
    Nu har jag fått ett mail från en köpare som köpte en tröja på köp nu, hon skrev att tröjan var "rätt noppig" samt att den "stank sköljmedel" som inte gick bort i tvätten, att hon bara ville tala om det. Om man köper begagnat tycker jag att man får räkna med att plagget är tvättat på annat sätt än man själv gör, och om det är viktigt för en och inte står i beskrivningen så får man väl maila och fråga innan man budar... Men, men, mailade tillbaka att det var tråkigt att hon inte är nöjd och att jag kan ta tillbaka den om hon inte vill ha den, får se vad som händer.

Men vad spelar det för roll om den luktar sköljmedel??

Jag tvättar alltid mina kläder jag köper innan användning oavsett. Man vet ju aldrig vad som finns i dem... Hellre att nåt luktar lite extra sköljmedel än något annat äckligt Fånigt att gnälla över helt enkelt!

Svar på tråden Traderatråden nr 16