Traderatråden nr 16
www.tradera.com/Meandi-plyschtroja-med-pussgr...
Känner mig mycket tveksam till att ta den på köp-nu, dels lite dyr o sen tror jag iofs inte att sonen vill ha en sådan tröja.
Jaha, dags för asvlut idag då. Hoppas verkligen på några ninjor ikväll, men samtidigt så är det skönt att bli av med lite saker även om man alltid vill ha mer för dem
Sådär ja, nu ninjade jag hem en skaljacka från Polarn O. Pyret till sonen
vilken fin blev det?
Ser att ni pratar fraktpriser...har sett många som gärna tar ett par kronor extra utöver den faktiska portokostnaden och sånt stör mig lite.
Framförallt när dem inte nämner varför heller...i en auktion som jag var intresserad utav så är det på detta sätt och ändå skriver säljaren att hon står för emballaget, så då kan man ju undra varför portot hamnar på 27 kronor?
3avslut avklarade nästa slutar först 21.30
men cirkus 700kr på 3 auktioner känns hyffsat!
även sålt enheldel på fb ihelgen.
men ja har väl köpt lika mycket
Hm...börjar undra om jag blivit blåst för första gången på Tradera...blir grymt ledsen om så är fallet
Vann en auktion i söndags på en skaljacka, betalade i måndags och jag har fortfarande inte fått någon jacka i brevlådan. O nu till min förskräckelse så såg jag att denna säljare fått ett negativt omdöme precis häromdagen där köparen ej fått det hon vunnit.
Så det känns som om jag blivit blåst
Nu behöver jag era tips o råd/hjälp här!
Vann en skaljacka förra söndagen, den 20/2 och betalade den dagen efter. Har fortfarante inte fått någon jacka. Mailade säljare i torsdags för att kolla av läget och om hon skickat den, säljaren svarade nu i lördags 26/2 att hon skickade den på fredagen.
Idag är det alltså onsdag och jag har fortfarande inte fått någon vara på posten...så jag tror att jag har blivit blåst!
När jag vann auktionen så hade inte säljaren några negativa omdömen, däremot så fick hon ett negativt omdöme 2 dagar senare där köparen ej fått någon vara och säljare hänvisar till att posten har slarvat bort det och att hon inte ansvarar för det.
Känns lite osannolikt att posten slarvar bort två paket från samma säljare på rad, eller hur?!
Så, hur gör jag nu?! Hjälp mig snälla, har aldrig råkat ut för detta förut!
Men en avi för att det är skrymmande?! Jag har då aldrig varit med om att jag har fått en avi för att en jacka blivit skrymmande?
Men visst kan jag vänta veckan ut, inga problem...frågan är ju hur man gör sen om jackan inte kommer fram för jag har som sagt svårt att tro att posten slarvar bort två paket i rad från samma säljare.