-
Alltså, jag väntar ju på en vara som jag har vunnitMejaKiZnic skrev 2010-03-24 15:41:09 följande:usch så tråkigt, ibland när man säljer så har man bara lust att ta ett negativt men har man lagt ut det så får man tyvärr skylla sig själv surt men ibland går det för bra också så Länka till auktionen =) vad tråkigt, skicka du det rek. ?
-
Nej det gjorde jag inte. Men jag har inte hört något alls från säljaren, har dock skickat ett till mail idag till denne o frågat om han har lagt varan på brevlådan.MejaKiZnic skrev 2010-03-24 15:49:19 följande:Jag menade betalde du rek. frakt sitter hemma och är sjuk medan övriga familje är på kalas
-
Usch, jag tror faktiskt att jag har blivit blåst för första gången på tradera...skrev tidigare i tråden om auktion som jag vann den 17/3 och betalade in pengar samma dag...fortfarande så har jag inte fått min vara som var sonens födelsedagspresent...och imorgon fyller han år, blir så ledsen.
-
Ja, jag mailade säljaren i onsdags då jag tyckte redan då att det gått lång tid och fick till svar sen att det var lagt på lådan och borde ha kommit igår, men det har som sagt inte kommit idag heller...mysungarna skrev 2010-03-26 12:40:44 följande:Har du mejlat säljaren ? själv väntar jag med på 2 paket som är skickade för lääängesen.
-
Jag upplever precis som ni att det går trögt på tradera, har inte mkt bud på mina auktioner heller och alla utom en har avslut imorgon.
-
Jag får nog hoppas på lite ninjor ikväll, avslut om drygt 1,5 timma och det går inte så bra
-
Sådär, nu har jag skickat iväg en massa vinnarmail...ska nog få med det i traderas automatiska hädanefter, sparar väl lite tid på det med.
-
Det var väl allt som skulle vara gratis på en auktion, dvs man skulle slippa betala något alls för den...eller har jag missat något? För jag har då inte fått den auktionen gratis enligt min faktura och det retar upp mig lite nu känner jag.
-
Jag valde bara till Highligt på min gratisauktion, men det står med på fakturan och likaså provision...så just nu åker jag på att betala för den, får väl se vad det står nästa vecka när fakturan kommer då.
-
Har äntligen fått ihop tillräcklitg med bedömningar på T så att jag har fått ett snitt på 4,7...ser nu att jag har 2 mindre på fraktkostnad, det måste ju betyda att folk inte tycker att fraktkostnaden har varit rimlig eller?
I så fall så begriper jag inget, har ju vägt innan och faktiskt till o med råkat väga fel och fått betala extra frakt, men inget som jag har påpekat för köparen utan där har jag fått stå mitt kast, så hur tänker folk?!!!