• h80

Traderatråden nr 16

aLttjolajban skrev 2010-07-21 21:25:02 följande:
    Finns många skojare som köper/säljer mobiler . har sett en som hade många kontot och sålde samma mobil flera gånger om med olika namn och städer. Samma bild och som tr var blev han avstängd

WEEEE vad bra T går Glad. Det går ju 100 gånger bättre än väntat
    det går inte alls bra för mig Rynkar på näsan
  • h80
    aLttjolajban skrev 2010-07-22 20:48:18 följande:
    Oj vad folk budar på T
    Imorgon och på lördag har jag avslut på mina auktioner

Mycket fint finns det på T så nu börjar minneslistan bli lång igen Skrattande
    nej, usch det går jättedåligt för migRynkar på näsan
  • h80

när det ändå pratas vinterkläder........lurvar, ska man lägga ut det nut eller vänta lite tror ni?

• h80
    Mamma till Simon skrev 2010-07-24 20:36:59 följande:
    tråkigt!
    åh, är såååå sugen på en av dina auktioner...........men vi behöver den inte alls Glad
  • h80
    Mamma till Simon skrev 2010-07-24 21:06:53 följande:
    vilken? *nyfiken* Glad
    kunde inte låta bli, slog till på köp nu Glad
  • h80
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-24 22:29:11 följande:
    Här står det också stilla med bud. Gick ju så bra i början, fick flera köp nu och en del bud men nu sen en vecka tillbaka är det tvärdöttGråter
    Har en bra bit över 200 klick på båda mina overaller men inte nåt endaste bud, jäkligt konstigt tycker jag. Får hoppas att de tittar, lägger i minnes och kommer ihåg att buda på slutet iaf.
    min auktion som hade avslut idag blev inte såld, hoppas verkligen att det kommer mer bud till imorgon.
    Provade att lägga ut en molo lurv nu, får se om det är för tidigt eller hur det går
  • h80
    Mamma till Simon skrev 2010-07-25 07:35:07 följande:
    Jättefin lurv...men tyvärr för storRynkar på näsan
    har fler lurvar som ska ut, men de får vänta lite..... vilken storlek tittar du på?
  • h80
    Mamma till Simon skrev 2010-07-25 11:10:24 följande:
    tittar på stl.74/80 men borde inte köpa någon då jag tycker det är mer praktiskt med ws men de är ju väldigt fina så man vet ju aldrig
    jag använder både lurvar o ws, tycker inte att har samma funktion. i en åkpåse i vagnen är det mycket mysigare med en lurv Glad
  • h80

avslut på 23 auktioner ikväll o bara bud på 3 Rynkar på näsan

Svar på tråden Traderatråden nr 16