• h80

Traderatråden nr 16

HardcoreHunny skrev 2010-07-17 23:10:35 följande:
    Det e mest 86/92, 92 som gäller här för stunden..
    Å din Louie Louis tröja är sååå fin! Men ack så stor för min lilla skrutta!

Men men...om allt går som det ska så får jag ju börja shoppa minikläder i oktober! Så jag ska då inte klaga! :-P
    visst är din fin :)  har legat i min stora tjejs växalåda ett tag, men nu får den åka......hon har också 86, så det dröjer alltför länge innan hon kan ha den.   Spännande med minikläder :)
  • h80
    Mawe123 skrev 2010-07-18 21:31:46 följande:
    sitter och anmäler nu, blir så irri på såna auktioner, väljer ni missbruk av varumärke el. vilseledande rubrik?
    jag tog vilseledande rubrik, men jag vet inte
  • h80
    aLttjolajban skrev 2010-07-19 06:54:07 följande:
    Hjälp
    jag missade att göra så att folk i norden kan buda. Nu vill en bda men kan inte då jag bara har sverige som alternativ
    Kan man be T ändra så att folk i norden kan buda?
    ja, maila dom, de brukar ordna det snabbt
  • h80
    ominte skrev 2010-07-19 22:04:09 följande:
    Måste säga att jag blir galen på alla som lägger ut sommarkläder utan något köp-nu-pris och/eller långa avslut. Vad är vitsen med att vänta tills vädret vänder?Sommaren är kort i det här landet. JAg har skippat att lägga inflera på min minneslistasomgår uti slutet på juli. Jagvill ha  somamrkläder NU, inte i augusti!
    hm, det har jag inte tänkt på.......har nog inte köp nu på alla mina....borde kanske ändra?
    vad är det du kolla på ?
  • h80
    Olivers Mamma skrev 2010-07-19 22:50:40 följande:

oj, det går ju ganska huffsat på t ändå

Ska åka bort några dagar nu o skadad som man är tar jag med mig allt jag har ute om ngn skulle ta ett köp nu, vill ju inte ha sänkt på leveranstidsstapeln

hihi, så gör jag med
  • h80

vad tror ni, funkar det att lägga ut höstjacka till vuxen nu?

• h80

nu har jag äntligen fått några bud, tyvärr är ett av dom från en som har 2 neg omdömen med kommentaren "betalade aldrig".......hoppas att det går bra ändå

• h80
    HardcoreHunny skrev 2010-07-20 17:02:54 följande:
    Jag hade nog oxå spärrat & hoppats på att ngn lägger över, pallar inte med strul i värmen lixom!
    Men den har ju köpt flera dyrare plagg efter de negativa & fått bra omdömme....så har du is i magen så kanske det kan bli mer cash in för dig om du inte spärrar....
    Det e ju den underbara tröjan så du kommer säkert få den såld, betalar inte köparen så ut med den i gen, den e ju inte ett typiskt sommarplagg!Solig
    ja, kanske ska låta det vara o hoppas på det bästa
  • h80
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-21 20:10:37 följande:
    Nu har jag varit och förköpt  mig igen på polarns rea, så jäkla billigt att jag bara plockade på mig allt möjligt, har nog hela kollektionen till tjejen nuGlad Det plus en himlans massa paket har dimpt ner senaste veckorna så nu måste jag få mina grejor sålda!

Så är någon sugen så gå in och buda så mycket ni orkarGlad
    jag med :)
Svar på tråden Traderatråden nr 16