Traderatråden nr 16
Här kan ni se frimärken genom åren och jämföra dem ni har på paketen och se om ni betalat för mkt eller inte:
www.posten.se/m/frimarken_ar
Här kan ni se frimärken genom åren och jämföra dem ni har på paketen och se om ni betalat för mkt eller inte:
www.posten.se/m/frimarken_ar
Om man struntar i att fylla i stapeln på frakt och leveranstid, får säljaren en lägre siffra på hur många omdömen h*n har på just leveranstid och frakt? Alltså, kommer det att synaas vem det var som skippade att ge henne omdömena
Hämtade just ut den lila moloverallen jag vann för 590 kr, den var såååååå fin! Såg helt ny och oanvänd ut Det blir ett finfint omdöme från mig!! Mer sånt!
Ingen som vill buda över mig på denna? Fick tag på en för 10 kr idag så jag kunde inte låta bli Dessa böcker är helt underbara för ca 3 år och uppåt. Vi har flera i den serien.
www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx
Mwn OJ hur kunde jag missa det Jag som aldrig budar på för hög (orimlig) frakt
Nån som har eller har haft kik kids mössor, de som är mjukluddiga? Alltså inte fleece eller frotté utan nåt annat material som är liksom lite "hårigt" och sååå mjukt.
Såg en sån i barnbutiken idag och går och funderar på en sån, den verkade så härlig och skulle passa sååå fint i rött till moloverallen i vinter men jag vet inte om den håller värmen?