• ominte

Traderatråden nr 16

HonSomVet skrev 2010-08-07 12:28:51 följande:
    Ja jag känner lite samma sak... Fast man får ju inte så dåligt betalat för reima-overallerna nu heller. Skorna ska jag dock vänta med till september tror jag, inte mycket vinterkängot ute än.

Men jag ska iaf slänga ut lite regnställ och dylikt som jag har.
    Jag gav 450 för en reimaoverall för några dagar sen Och 250 för ett par kuomakängor
  • ominte

Tror ni att folk går in under kategorier i första hand? Jag gör då det aldrig, jag skriver in sökord istället, det är enklast så!

• ominte
    GossarnasMor skrev 2010-08-08 14:08:55 följande:
    Någon som ver hur Villervalla kläderna är i storlekarna?
    Har en dress jag lagt bud på men blir osäker...

Har även själv lagt ut en massa kläder i alla olika storlekar jag önskar bli av med, kläderna är nya och från företag som vi lagt ner. Så det vrakpriser jag slänger ut dem för nu.
    Passa på att kika
    Villervallamässorna är små. tröjorna tycker jag är normala men byxorna/leggingsen är enorma! De töjer sig nästan direkt också så det blir liksom "knän" och häng i baken direkt! Min dotter som har stl 92 nu går i ett par villervallaleggings i stl 74 och de sitter perfekt
  • ominte

Hjälp nu har det hänt nåt knasigt för mig på tradera!
    Jag la ut ett par skor med köp nu på 600 och utrop 100 med reservationspris på 400. Det hann läggas 4 bud så köp-nu försvann (väl?). Plötsligt idag får jag ett mail från en tjej som skriver att hon slog till på köpnu och redan överfört pengarna!!
    Jag trodde köp-nu försvann alltid men det kanske är nåt nytt med nya versionen? Jag använder fortfarande gamla versionen..

• ominte
    MiniM3 skrev 2010-08-12 09:48:59 följande:
    Om det inte är över res priset så kan man ändå ta köp nu
    AHA det är så? jamen dåså, blev lite orolig att nåt blev fel där..
  • ominte

Går overallerna bra för ersom redan lagt ut? Ser att många reimaoveraller med avslut imorgon ligger förvånansvärt lågt. Men de kanske går upp på slutet..

• ominte

Gaaaaaah visste att jag inte skulle köpa  av e n nybörjare tvekadeinidet sista menninjadeden ändå. Idag hämtade jag ut den och det är hål i baken + slitna reflexer på sidan. De ser ut som att de reflekterar ändå, på bilden, men de är helt vita i verkligheten.
    http://www.tradera.com/Reima-tec-Overall-Storlek-98-auktion_302803_116013429

Hon har smart nog vikt bort hålet i rumpan så att det inte ska  synas.  Och så har hon redan hunnit få ett neg omdöme i dagarna. F***N vad sur jag är.

• ominte
    HonSomVet skrev 2010-08-15 19:30:07 följande:
    Varför står det inte mer om Traderas kampanj på deras sida? Den gäller väl fortfarande? Obestämd
    Japp, påderas förstasida har de en klocka som tickar neråt hur länge kampanjen gäller
  • ominte
    Mini Pantern skrev 2010-08-15 20:18:09 följande:
    På min förstasida står det ingeting :( Hur länge står det att det är kvar?
    Du måste vara inloggad!
    Det är till och med  midnatt, alltså kl 00
  • ominte

Fickett svar nu iaf från säljaren med reimaoverallen som erbjöd återköp. Kännsskönt men såjäkla trist att behöva börja om igenochleta overall. De jag vill ha är uppe skyhögt

Svar på tråden Traderatråden nr 16