Traderatråden nr 16
Men jag ska iaf slänga ut lite regnställ och dylikt som jag har.
Tror ni att folk går in under kategorier i första hand? Jag gör då det aldrig, jag skriver in sökord istället, det är enklast så!
Hjälp nu har det hänt nåt knasigt för mig på tradera!
Jag la ut ett par skor med köp nu på 600 och utrop 100 med reservationspris på 400. Det hann läggas 4 bud så köp-nu försvann (väl?). Plötsligt idag får jag ett mail från en tjej som skriver att hon slog till på köpnu och redan överfört pengarna!!
Jag trodde köp-nu försvann alltid men det kanske är nåt nytt med nya versionen? Jag använder fortfarande gamla versionen..
Går overallerna bra för ersom redan lagt ut? Ser att många reimaoveraller med avslut imorgon ligger förvånansvärt lågt. Men de kanske går upp på slutet..
Gaaaaaah visste att jag inte skulle köpa av e n nybörjare tvekadeinidet sista menninjadeden ändå. Idag hämtade jag ut den och det är hål i baken + slitna reflexer på sidan. De ser ut som att de reflekterar ändå, på bilden, men de är helt vita i verkligheten.
http://www.tradera.com/Reima-tec-Overall-Storlek-98-auktion_302803_116013429
Hon har smart nog vikt bort hålet i rumpan så att det inte ska synas. Och så har hon redan hunnit få ett neg omdöme i dagarna. F***N vad sur jag är.
Fickett svar nu iaf från säljaren med reimaoverallen som erbjöd återköp. Kännsskönt men såjäkla trist att behöva börja om igenochleta overall. De jag vill ha är uppe skyhögt