Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

Pixxi skrev 2011-08-30 17:18:11 följande:
    Tog ett köp nu precis, kan inget om Po.p kläder, var det ett fynd eller betalade jag lite mycket?!

www.tradera.com/Klanning-fran-Pop-Po-p-auktio...

Den verkar söt vilket som, lite stor kanske men det är ju muddar på den
    Fint fynd {#emotions_dlg.flower}
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Sarasbaby skrev 2011-08-31 19:21:22 följande:
    jag måste säga att det går riktigt trögt. har massor av fina märkesvaror ute men inga bud. höga utrop förvisso, men med tanke på värdet på grejerna är det riktiga kap. vägrar att skänka bort dessa, då behåller jag heller!
    Jessika82 skrev 2011-08-31 19:27:13 följande:
    jag har en del märkes kläder ute men inga höga bud direkt... har avbrutit en del pop och didriksons tänker precis som du jag tänker inte skänka iväg plaggen
    De är galet avbröt en annons idag resten har bud. ALLT ligger på 1-2 kr utom en och nu pratar vi om MOLO mm som brukar sälja bra.......*mag ont* inför söndagenKräks
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Majuni skrev 2011-09-01 21:50:23 följande:
    mitt allra första NEGATIVA omdöme menar jag
    Hoppas de löser sig, har problem med en säljare. Betalde men fick ändå neg. och väntar fortfarande på varan och att hon ska svara på mitt mail. Rynkar på näsan

Får ont i magen av Tradera just nu, auktionerna går Bajja och ja....
    3småttingar skrev 2011-09-01 23:11:30 följande:
    Åhh jag är så klantig! Har två olika köpare som vann två olika jackor.. Tror ni inte jg postar fel jacka till fel köpare!!! Den ena
    Hoppas de löser sig så fort som möjligt {#emotions_dlg.flower}
    Majuni skrev 2011-09-01 21:49:03 följande:
    men näää, du ska inte köpa tillbaka dem. Väldigt sent att komma med det nu och omdömena är ju redan satta.

jag har också fått problem med en köpare, hon påstår att en jacka jag sålt är mycket trasig? Och hon skrev att jag inte skull
    Begär foton om hon ska ångra sitt köp, har varit med om liknande en gång och blev rejält lurad Skrikandes
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    voldis skrev 2011-09-02 07:09:49 följande:
    jag har skickat iväg en större jacka men posten, det kostade 84:- i frakt
    Borde gå; 72 kroner paketet och 12 kroner skrymmande Obestämd
    Jessika82 skrev 2011-09-02 06:53:23 följande:
    Jävla tradera.... Det spelar roll vad du skriver i din överskrift om folk hittar dina prylar.... Ska skriva ett argt brev idag....... F% *
    Kan tänka mig vad du menar Kräks
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Jag gillar rosa men lagom om bäst

Mina 1 kr auktioner ger mig mag ont och de är avslut imorgon redan...Kräks vill man fynda så är de hos mig man gör det. Någon annan som har avslut imorgon också?

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Bellabelize skrev 2011-09-03 16:00:27 följande:
    Det är verkligen dött på Tradera.
    Och på Blocket också. Jag har lagt ut en massa grejer till bra priser. Vanligtvis brukar folk ringa och mejla som galningar. Men inte nu.
    Tyst usch ja....
    Jessika82 skrev 2011-09-03 17:13:11 följande:
    Ska börja ta kort på de sakerna jag ska lägga ut. Ska jag ta kort inne eller ute? Ska kläderna hänga på galge eller ligga på golvet. Vad säljer bäst?
    Blandat, vuxenkläder tycker jag funkar bäst på en. Ute ger alltid fina bilder. Svårt...Obestämd vissa saker är ju omöjliga att få snygga upphängda så de får ligga....
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Jessika82 skrev 2011-09-03 21:14:41 följande:
    får man 50kr för en molo pyjamas bodysuite?
    vilken modell(motiv) och skick Obestämd?
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Jessika82 skrev 2011-09-03 22:06:42 följande:
    Rymd motiv lite blekt av tvätt
    Rymd är ett lite äldre motiv, gillar de motivet men tyvärr blir den blekt fort. Tror säkert du kan på minst 50:- för den om de är en större stl kan du nog få mer men annars så håller de nog sig i den prisklassen.
    ♥мєℓιηα
Svar på tråden Traderatråden nr 16