Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Om du gör så att du försöker få med lite av allt så kan det nog funka. Jag gjorde ett stort paket med ca 50 plagg. Där var det tröjor, t-shirts, shorts, byxor, regnställ mm till pojk i stl 86-92 mest. Hade en hel del nya plagg dock, fast inte några dyra märkes av dem. Men slängde med ett par beg pop plagg och nån meandi. Jag fick lite över 1000kr för mitt. Sen så skickade jag med schenker så fick ner frakten till 60 tror jag. Det blev en hel banankartong :)

• Lilla Ego 07
    Hannah74 skrev 2010-08-18 12:30:13 följande:
    har lite ågren nu, sålde en dyr overall i helgen, skickade den i måndags, idag ringer hon att hon inte fått den (lite tidigt iof att ringa tycker jag)

men kunde ha skickat med schenker, vilket hon betalade med, men har lite längre att gå så frågade om det var ok att jag skickade med posten istället (jag la då till 8kr själv).. det ösregnade och det är som sagt längre t schenker.

Så dumt av mej! Schenker är ju superb vid dyrare då de har paketsök...
    Tänkte inte ens på det!

Så hoppas verkligen den kommer fram t henne i morgon..
    Posten är lite sega just nu så du ska se att den kommer om ett par dagar. Det är säkert ett såpass stort paket att hon måste gå och hämta ut det också och då kan det ju ta nån dag extra.
  • Lilla Ego 07

Godmorgon!

El god och god vet jag inte, känner mig helt slut och skulle behöva sova ett dygn till känner jag...

Hur går det för er med era auktioner?

Jag har inte så många ute nu men tänkte jag skulle försöka få iväg ett gäng nu i helgen. Har en stor hög liggandes här men jag har av nån anldening inte riktigt koll på vad jag inte har lagt ut ännu, dags att få lite ordning o redaGlad

• Lilla Ego 07

Hej.

Är arg så att jag kokar just nu!

Har fått ett negativt bara så där! Och det finns inte nån anledning till det, jag har gjort min bit.

Har inte fått betalt, och då inte skickat såklart, men hon påstår att jag inte hör av mig via mejl, fast jag har svarat på hennes mejl där.

Ush!!

Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-08-25 11:41:23 följande:
    Då hade jag ringt köparen för att ordna affären och se till att det negativa tas bort
    Har mejlat nu och hon sa att det visst blev ett misstag. Hon lovade att ta bort det så jag hoppas hon vet hur hon gör och klarar av det.

Ser ju inte bra ut att ha ett sånt nu liksom.

By the way, jag sålde en av mina mössor igår för 125kr på T :)
  • Lilla Ego 07

Hej i tråden.

Nu har det negativa omdömet plockats bort! Äntligen.

Helt obefogat från en nybörjare med bara 1 omdöme, så de känns skönt att det löste sig.

Kommer nog spärra denna för framtiden dock, orkar inte mera strul.Glad

• Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-08-28 20:53:01 följande:
    Tack för svar

Herregud säger jag baraTyst..har ju redan en prolist på 30 auktioner med ytterplagg som jag inte kan ladda upp eftersom Kreta väntar... Får väl fylla på den och se hur det går vid bb september*går det så går det*
    "Hittade" så mycket i mina gömmor att jag kanske borde spara lite till vårenObestämd
    Kan du inte lägga ut dem ändå? Skriva i annonsen att du är borta den veckan och att du skickar varan efter du kommer hem? Eller ska du vara borta längre tid kanske?
Svar på tråden Traderatråden nr 16