Traderatråden nr 16
Men jag har en sådan här i nyskick: www.tradera.com/POP-vinter-jacka-JATTEFIN--auktion_302788_116286501
Och den tyckte jag gick lågt... Fast fotot var iofs inte så bra, kanske det beror på det?
Nu har jag fått ut lite till, bl a 3-i-1-jackan som jag har tjatat om
Kika gärna in
http://www.tradera.com/auktioner/karro_82
Enensammamma - jag instämmer med virrpirr, i allt. Det är bra med blocket för man slipper packa och man slipper oroa sig för att inte få det man vill ha, men man får MÅNGA prutmail och personer som säger att de ska köpa som sedan inte gör det. Tex så var det några som skulle komma och köpa min reimaoverall, sedan så tyckte de att den var för tunn . Det är ju det som är poängen, att barnet ska ha rörelsefrihet och samtidigt vara varm... Men jag orkar inte stå där och "sälja in" den liksom, så den ligger på tradera nu iaf. Men jag fick sålt ett didriksson set som jag är väldigt glad att jag slapp lägga på tradera, för där tror jag inte att jag hade fått så bra för det
Nu har jag fotat en massa skor, frågan är bara - törs man? Kavat stl 19 och 21, superfit stl 18, tre par pop filttofflor och viking gore tex höstkor stl 26. Är blocket bättre? Eller ska man lägga höga utrop?
Bjuder på något som kan bli ett fynd för den snabba:
www.tradera.com/auction/auction.asp
Inte min overall, men hade den i minnes, men eftersom jag redan köpt mina overaller till lilleman så ska jag inte buda. Minns från förra vintern att många tipsade om just name it.