Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

Puffar lite för min fråga om huruvida jag ska lägga denim skalbyxor och -jacka i samma auktion eller två olika? Hade det varit "vanliga" färger så hade jag helt klart lagt dem i olika, men iom att det är samma och de inte görs längre? Någon som har ett förslag?

• StaffenAssar

Tack H80 och lillronya, då lägger jag dem i separata Brukar nog också egentligen bara jaga det ena i taget, men tänkte att jag kanske var annorlunda
    Stl 80 är det. 

• StaffenAssar
    h80 skrev 2010-08-07 18:50:18 följande:
    vad tror ni: Jag har lite katvigkläder ,i använt skick o lite lindex, hm o pop. SKa jag lägga ut det var för sig eller i paket?
    Jag gjorde ett paket av det som är i använt skick av märkeskläder och lite i fint skick icke-märkes, men auktionen är inte slut än så jag får se var den slutar. Jag tänkte att jag nog inte får mycket för varje plagg om jag lägger ut dem var för sig och sedan måste betala avgift på varje plagg, men kanske någon vill ha dem som paket. Så jag röstar för paket tror jag

• StaffenAssar
    h80 skrev 2010-08-07 19:09:28 följande:
    jag har lagt ut vanlig fleece o lurvfleece
    Då får det nog åka ut lite, ska ut med skalkläderna nu iaf, så då lägger jag fleece också
  • StaffenAssar
    lilla fru snigel skrev 2010-08-07 21:44:55 följande:
    Man får inte länka till sina egna auktioner. Bäst du ser till att ta bort inlägget innan någon hinner anmäla...
    Eftersom det var mig du citerade så får väl jag också svara att jo, det får man
  • StaffenAssar
    Smultronhjärta skrev 2010-08-07 21:55:24 följande:
    Där är ju du! Minymo-overallen som du säljer har vi en likadan som ska brukas i höst-sååå finTungan ute Antar att du har bara gott att säga om den
    O ja, den är superbra Om jag bara visste var jag kunde hitta en stl större så skulle jag slå till på en gång! Den är supertunn, mkt tunnare än polarns, och så smidig, men ändå slitstark och helt vatten/vindtät. Ur o skur-testad och mycket väl godkänd, har fått komplimanger både från personal och andra föräldrar Och så snygg färg också. Om du springer på en i stl 104/110 kan du kanske hojta till, fast jag vet inte om de gjordes större
  • StaffenAssar
    tessum skrev 2010-08-08 09:09:26 följande:
    Ska jag lägga ut det här under pojk, flick eller unisex?

Mina döttrar hade dessa kläder förra vintern men jag tycker nog att overallen i alla fall är mer pojkig.

www.familjetorget.se/bilder/st_aspen_brun.jpg

Den här jackan (lånad bild) och svarta täckbyxor är nog mer flickig? Eller är den unisex?
    3.bp.blogspot.com/_7BOfPmCRqGg/SqTnj4K12TI/AA...

Vars hade ni lagt det?

Går kläder bra under unisex?
    Jag skulle lagt iaf den ljusblå jackan under unisex, den bruna overallen med tror jag, annars pojk på overallen iaf. 
  • StaffenAssar
    Viktorsmamma skrev 2010-08-08 11:12:52 följande:
    la ut 4 nya auktioner för en stund sen. kika in vettja.
    visste inte om ja skulle ta pojk el. unisex på byxorna.

jag själv brukar kolla in även på "flick" på tröjor och byxor
    då de finns de som lägger tex. svarta byxor utan krusiduller
    på flick vilket jag anser är unisex. därför brukar jag hålla koll
    under alla rubrikerna =)

själv köpte jag ett par gråa byxor som låg på unisex, för 1kr
    men gav säljaren en 5:a för dem och när de kom hem hit i
    veckan så var det "hjärt tryckknappar" och volanger bak på
    rumpan? borde man inte skriva ut det?
    Hm, jag skulle nog skrivit ut det iaf, särskilt om de låg under unisex Färger får mina barn gärna ha nästan allt (utom lila för jag gillar inte lila) men volanger skulle kännas lite konstigt att sätta på dem
Svar på tråden Traderatråden nr 16