Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-03-30 20:42:08 följande:
    hon som har lagt 51 har inte fått nått. o i mitt mail från tradera står att den är såld för 49. O alla auktioner ser ut så. t.ex. en klänning som det står 115kr som högsta bud står att den är såld för 100 osv
    Ja jag kikade precis på de andra ... skumt  varför blir det så ??  fy vad surt att reda ut det
  • maggan75
    ominte skrev 2010-04-02 22:03:47 följande:
    Har hela sverige påsklov nästa vecka och drar iväg? Tänkte lägga ut lite grejer med avslut på torsdag men det kanske inte är så smart om folk är borta?
    h80 skrev 2010-04-02 22:08:25 följande:
    det är många som har haft denna veckan
    Nästa vecka är det oxå många som har lov
  • maggan75
    ominte skrev 2010-04-02 22:14:36 följande:
    Ok...då ska man kanske vänta med att lägga ut till nästa löning...? Iom att många sticker iväg och/elelr slösar sina pengar på påskgrejer ?
    Ja risken finns ju att många är bortresta ......
  • maggan75

Har rensat i Tösens garderob ....... (lika mycket kvar fortfarande känns detsom )

hittade strumpbyxor vad tror ni  lönt att lägga ut  nu eller vänta till efter sommaren ......??

• maggan75

sitter här i en stor hög av kläder som ska ut på T .... sommarklänningar  när lägger ni ut  sånt ???

• maggan75
    AnnaFreja skrev 2010-04-05 15:20:57 följande:
    Jag tänker lägga ut sommarkläder med avslut i slutet av april. Jag börjar själv bli sugen på att köpa så då tänker jag att det är läge. Affärerna börjar väl få in sommargrejer nu också.
    Ja det var lite så jag tänkte med ...... har en stoor kartong med kläder  ..fotar nu
  • maggan75
    Mollly skrev 2010-04-05 16:26:08 följande:
    Skriver igen och hoppas på att få svar :Jag har funderat på att börja sälja lite barnkläder på tradera. Men hur går man tillväga när det gäller frakten? Jag har ingen våg så kan inte väga ex: en boddy, byxor eller vad det nu är jag ska sälja.
    Jag tycker du ska köpa en våg om du ska sälja på Tradea, en våg behöver man alltid   kostar inte så mycket .... jag budar inte om det inte står porto i auktionen. och  hålla på att gissa vikt är inte alltid så bra eftersom det kan bli både förmycket och för lite ....
  • maggan75

Fått ut 20 auktioner till ... har fotat  en hel del har 50 till som ska ut en annan dag

• maggan75
    MejaKiZnic skrev 2010-04-05 20:44:19 följande:
    skoj får kika in då =)
    måste bli av med lite nu .... tar ju bara en massa plats men trodde inte att jag hade sååå mycket   Rensade iof tösens garderob idag .......har lite molosa som sak ut ioxå  bla  ny body och byxor med dalmatinerna på i liten strl   sen blir det nog lite linnen oxå .....
Svar på tråden Traderatråden nr 16