Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

Traderatråden nr 16

Lingonflickan skrev 2010-08-31 22:01:01 följande:
    Du menar såna adressklisterlappar? Jag har gjort det men var inte riktigt nöjd med dem. De är jättelånga så massa onödig plats jämte adresspartiet. Svåra att ta loss var de oxå, gick lätt sönder
    ja  just såna ... funderade på att beställa det är ju billigt Men kanske beställer på  etiketter.com istället 
  • maggan75
    TonÃ¥rslisa skrev 2010-08-31 22:21:10 följande:
    Saknas säkerhetsinfo på denna sidan. Jag hade tänkt köpa etiketter från visaprint men jag tyckte att de var för långa. Så jag vände mig till tradera och som tur var hittade jag bra etiketter med rätt mått.
    Finns att köpa (frys)etiketter i din lokala mataffär.
    saknas säkerhetsinfo på vista print ??
  • maggan75
    Enensammamma skrev 2010-09-10 18:22:28 följande:
    Jobbar på deras fabrik? fabriksförsäljning? ingen aning
    Det sa ju D/M oxå  ...vågar inte handla  av såna säljare efter dem 
  • maggan75
    Enensammamma skrev 2010-09-10 19:01:36 följande:
    Jag handlar i god tro
    Pixxi skrev 2010-09-10 18:25:41 följande:
    Jag blir lite skeptisk.... så billigt.. sist nån sålde så mycket så billigt var det inte bra o köpa där. Tyst
    men eftersom det inte finns ngt som heter  att handla i god tro längre så kan man ändå bli åtalad om  det  visar sig att  det är ngt lurt
  • maggan75
    Enensammamma skrev 2010-09-10 20:57:02 följande:
    För då åker jag i finkan? Hur f*n ska jag kunna kolla upp alla säljare på tradera och är det ens mitt jobb?
    Ja det är upp till dig att kolla  så det inte är stöldgods ........... köpar man stöldgods så  kan man bli åtalad för häleri  vilket kan leda till böter / fängelse ja.....

Är väldigt försiktig sen D/M händelserna
  • maggan75
    HonSomVet skrev 2010-09-10 21:27:10 följande:
    Just angående denna säljare också, som säljer mycket av årets FIx-overaller billigt från utlandet, där borde kanske varningsklockorna klämta ganska fort... I alla fall för mig. Men jag kanske å andra sidan överreagerar.
    Ja det var ju det vi sa   tycker inte ´du överreagerar ...... isf gör jag det oxå
  • maggan75
    Mamma till Simon skrev 2010-09-10 21:35:29 följande:
    menar ni att ni sitter och kollar säljarens alla andra auktioner innan ni budar? om man hittar en auktion i slutminuten och skyndar sig att buda då har ju inte jag nån som helst aning om hon brukar sälja massa nya saker billgt
    Ibland gör jag  det ja  ifall det finns ngt mer som är intressant  hos säljaren   och är det stöldgods så bryr sig inte polisen om  en sån förklaring ..
  • maggan75

Den här kampanjen med  ingen osåltavgift.. kan man  lägga upp dem med pro listern eller måsta man gör a det på "traderas sida" ?

• maggan75
    Tonarslisa skrev 2010-09-19 19:10:37 följande:
    Det undrar jag också. Står inget om det så jag tror det även gäller Pro
    hoppas på det då
  • maggan75
    mini2007 skrev 2010-09-19 23:23:59 följande:
    Oh de är minaSkrattande
    Försökte sno åt mig smultronhjärtas biloverall ikväll, men någon hade lagt högre budGråter Jag hade bestämt mig för ett bud innan, men höjde det i panik två ggr innan avslut haha, fast stannade när jag insåg att jag började gripas av traderadjävulen. Men nu ångrar jag mig lite... Tänk om jag hade fått den om jag höjt lite, med en 5:a eller 10:aDrömmer nåja, får fortsätta leta efter passande overall. Ser ni en i stl 98 kan ni ju hojta till, siktar in mig på Lego i första hand, Me Too eller Name It i andra hand. Polarn brukar ju bli för dyr...
    Nä det är du som kommer till dina auktioner .... jag kommer till mina det är ngt fel med länken
Svar på tråden Traderatråden nr 16