Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

Kristyr skrev 2011-08-12 12:01:27 följande:
    du kan ju ladda upp allt om de tre som vill ha gratis
    De är ju sant Drömmer
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    annie dark skrev 2011-08-12 12:32:30 följande:
    Sambon har paintballgrejer, är det ngt att lägga ut tror ni.
    Sök och kolla, min första tanke är blocket men själv har jag ju inte sökt på det Drömmer

Måste bara säga, är de bara jag som saknar KÖP-NU, visst köp-nu på de flesta brukar vara höga men jag älskar att få köpa saker jag vill ha på en gång. Även om jag får betala lite mer Skrattande
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    StaffenAssar skrev 2011-08-12 14:23:30 följande:
    Jag älskar köp nu! Vissa saker kan jag betala nästan vad som helst för, och de vill jag ha nu nu nu
    Men vad menar du med saknar köp nu? Att för få väljer det, eller har de tagit bort det? För jag har iaf satt köp nu priser på allt jag lagt ut nu...
    Men vissa lägger ut auktioner på 1 krona men utan köp-nu tex Drömmer får kolla in på dina auktioner. Är shoppingsugen, bara väntar på klockan ska rulla lite snabbare för sen blir de stan Guld i mun
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Kristyr skrev 2011-08-16 14:15:22 följande:
    ja det går inte så bra men har nån vecka kvar till avslut men vill ju att min skaloverall ska få för mer än 2:- iaf.. Tyst
    Jag har avslut på söndag första rundan, ska ladda upp med något gott och bara invänta slutspurten
    2 kr Tyst
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Nicke Nyfiken skrev 2011-08-16 20:26:15 följande:
    Nu har jag lagt upp 33 auktioner till. Är sååå trött på att fota och skriva just nu. Men det är ju alltid kul när buden börjar trilla in och ännu roligare när det kommer in pengar på kontot
    Dom vill jag se Oskyldig
    Kristyr skrev 2011-08-16 20:46:07 följande:
    den har ökat till över hundra under dagen det känns lite bättre men jag är inte nöjd på länge
    Jag såg de håller tummarna att de ökar så vi slipper sitta med magont de sista dagarna Solig
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Nicke Nyfiken skrev 2011-08-17 07:37:27 följande:
    Pengarna??

Jag heter Numinen på tradden (får man länka nu för tiden?)
    Haha ja :D fina auktionermen fel stl
    Kristyr skrev 2011-08-17 12:50:05 följande:
    trött på att inte få bud på den stora skalisen så jag satt 1:- på den nu.. hoppas att det kommer gå vägen... Tyst
    Ojdå håller tummarna, skalkläder är poppis just nu Drömmer
    Mollie skrev 2011-08-17 12:58:25 följande:
    Har nu på förmiddagen kikat över sonens kläder till dagisstarten imorgon och rensat ur en del. Kul, för då får man shoppa nytt, men lite rist att man inser att en del kläder inte ens är använda, typ!

Men hittade en skaljacka och byxa från Pop som jag kan tänka mig att lägga ut. Är rädd att inte beskriva dem på rätt sätt då de har en del skavaner efter ett helt år på dagis. Om man skriver i korthet "slitna, använda på dagis 1 år" och sen skriva vad som är fel. Räcker det eller måste man verkligen ta närhetsbilder och så? Fattar folk att de är slitna då?
    Räknar inte med att få så mycket för dem, men någon kan ju få fynda för  en billig penning och få ett par fullt funktionsdugliga skalbyxor. 
    En noga och korrekt beskrivning med bilder tycker jag är en bra annons. Folk som vara skriver att de använda på dagis ex. vågar man itne ritkigt chansa på. Obestämd
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Ria skrev 2011-08-17 15:49:18 följande:
    Måste missuppfattat, eller så har det blivit ändring på senare tid. :-P Har anmält mitt eget.
    Det har varit lite upp och ner med det Tyst inte lätt att veta Drömmer
    ♥мєℓιηα
Svar på tråden Traderatråden nr 16