Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

Milliz skrev 2010-08-13 22:06:32 följande:
    Alltså jag vill ta bort resarvationspriset helt, inte ändra på det..
    Vet inte om det går där du fått bud, men vet att någon tidigare i tråden råkat göra samma sak och mailade kundtjänst som hjälpte henne ändra alla.
  • StaffenAssar
    x karin76 skrev 2010-08-14 00:15:35 följande:
    Sådär. Har klurat ut vad jag ska lägga ut på kampanjen... Två klockor från DKNY och ett Odd M-plagg. Vad ska ni andra passa på att lägga ut?
    Jag ska lägga ut reimaoverallen, buggysnuggle åkpåse och överdrag till babybjörn bärsele tror jag. Funderar lite på att byta ut antingen åkpåsen eller överdraget mot ett molo underställ, för det vill jag ha högt utrop på och då riskerar det nog att bli osålt, och det vore ju skönt att slippa betala osåltavgift. De andra lär ju bli sålda utan problem, men för lite dyrare pengar och då vill man ju slippa betala provision. Tänkte dessutom ha dem som utvalt objekt.
  • StaffenAssar

Förresten, att välja sluttid och datum som ju kostar extra egentligen, det borde ju vara gratis nu med säljyran? Eller? Det räknas väl som tillval?

• StaffenAssar

Nu åkte mina gratisauktioner ut också, det blev reima overall, molo ullunderställ och babybjörn windstopper överdrag till bärsele Kika gärna in

http://www.tradera.com/auktioner/karro_82

SaraEu - jag funderar lite på samma sak, min son är ju också två, fast han är ju funktionshindrad. Jag har bestämt mig för att behålla åkpåsen till honom eftersom han inte kan gå och alltså åker vagn hela tiden. Men om han hade kunnat gå hade jag nog skippat den faktiskt. När min stora kille var två hade han en åkpåse, men han fick ju knappt plats, så då fick han ha dyna och filt istället och han är så kär i den där filten fortfarande Det funkade bra faktiskt. Sedan är jag lite allergisk mot lera i åkpåsen, vilket det tyvärr blir om man inte klär av dem, och då blir det för kallt... Och fårskinn är ju inte lika kul att tvätta som "vanliga" åkpåsar som bara är att stoppa i maskinen... Så tänker jag iaf

• StaffenAssar
    Kristyr skrev 2010-08-14 10:32:33 följande:

har fått en förfrågan från nån i tyskland som vill bjuda på min auktioner på T. Hmmm

Kan personen bjuda (har kryssat i bara köpare från sve) eller måste jag göra nått? Eller??

Har noll erfarenhet av sånt..

Någon som vet??

Om de inte har ett "svenskt" traderakonto så kan de inte bjuda, men du kan (om du inte fått bud) gå in och ändra så att du accepterar köpare internationellt. Jag fick ett mail från en sådan köpare nyligen och kunde då göra så. Om du redan har bud på auktionen kan du maila kundtjänst så att de kan öppna den åt dig har jag för mig, men jag är inte helt hundra på det.
  • StaffenAssar
    HonSomVet skrev 2010-08-14 16:19:11 följande:
    Jag funderar på hur jag ska göra med en helsvart reimaoverall som jag har, strl 92. Den är i väldigt fint skick. Den ser ny ut bortsett från att man kan se att den är lätt ruggad på knäna, inte alls i rumpan. Jag såg en reima i mörkgrått som gick för 600 eller något häromdagen. Vad denna skulle kunna inbringa har jag ingen aning om, men vad ska man sätta för köp nu om man sätter sådant? Jag känner mig så velig...

Jag kan iofs inte bestämma mig för OM jag ska sälja den, hade tänkt ha den till dottern i vinter, men... Den är lite som ett tält på henne.
    Jag la ut min grå stl 98 i toppskick med köp nu 700, fast jag tog 1 kr utrop, så det sprack ju på en gång  
  • StaffenAssar
    HonSomVet skrev 2010-08-14 18:15:29 följande:
    Haha, ja. Är den auktionen slut? Vad fick du för den?
    Nej, la ut den i morse Kan återkomma 29/8 när den är slut
  • StaffenAssar
    AnnelieTyresö skrev 2010-08-14 20:03:17 följande:
    Har fått ett paket med DHL tror jag det var, har iaf fått ett mail om det, måste man skriva ut mailet, eller går det bra att ha en lapp med siffrorna bara?
    Det går bra att skriva på en lapp
Svar på tråden Traderatråden nr 16