• h80

Traderatråden nr 16

behöver hjälp, ska lägga neg omdöme i sista minuten. auktionen gick ut den 13 mars, vilken dag blir det som jag ska lägga omdömet?

• h80
    Mamma till Simon skrev 2010-05-10 09:34:10 följande:
    jag får det till 12maj men är inte helt säker på hur man räknar
    är också osäker

tror att jag har lämnat omdöme på dig förresten, visst var det sputnikklänningen?
  • h80
    Mamma till Simon skrev 2010-05-10 09:36:58 följande:
    ja den har du lämnat på men jag har köpt en meandi kjol efter det
    just det, men den har jag också lämnat omdöme på :)
  • h80

kan jag som köpare se om/när ett paket är inlämnat på schenker o dhl?

• h80
    Mamma till Simon skrev 2010-05-11 16:10:37 följande:
    gå in på den auktionen välj fler alternativ och sedan spåra paket
    hm, det alternativet finns inte. Betyder det att hon inte har lämnat in det då??
  • h80
    Mamma till Simon skrev 2010-05-11 19:44:27 följande:
    tyvärr tror jag att det är så
    suck, det var ju jättelängesen jag betalate o hon svarar inte på mail
  • h80

Nu ska jag lämna neg ondöme, kommer säkert få neg tillbaka, men det får jag väl ta. Hoppas inte att det gör att folk inte vågar handla av mig bara

• h80

Nu har jag lagt ut lite nytt, det var ett tag sen sist

• h80
    Doodies skrev 2010-05-16 16:26:50 följande:
    Har fortfarande 2 flyttkartonger med pojkkläder jag måste röja i. Allt ifrån 92-110.Minns inte vad som ligger där i och jag går och hoppas på maaaassor fina polarn kläder haha.Väntar på att gubben min ska få ett ryck och hämta lådorna åt mig.Har lagt ut lite själv nu på dan men vissa av sakerna har jag inte så stora förhoppningar på. Lite av dotterns små storlekar.. vill ju inte kasta dom heller.En helt oanvänd polarn vindfleeceoverall hoppas jag ska tinga stora pengar dock!
    vad heter du på t?
  • h80

Tycker att det går jättedåligt just nu, jag som har en hel del auktioner ute. Har en helt ny molo lurv utan bud, funderar på att sänka utropspriset till 10kr, men samtidigt vill jag ju inte sälja den för det. Vad tror ni?

Svar på tråden Traderatråden nr 16