• h80

Traderatråden nr 16

Lejån skrev 2010-04-27 19:54:57 följande:
    Yeeeah! Paket idag, efter över en månads väntetid. Men nu äntligen har kidsen skaljackor och skalbyxor. Lite butter bara att jackan till lilleman blev grön och inte turkos men man kan väl inte få allt här i världen.
    Åh vad bra att du också fick ditt :)
  • h80
    Pumanprinsen skrev 2010-04-28 10:03:53 följande:
    Grattis h80 Har fått in lite småbud men vill ha mer!! Hihi
    Tack!

Har en auktion som är uppe i alldeles för mycket, man blir ju helt nervös. Hoppas inte budgivarna tror att det är nått annat. Visst var det nån som hade besvär med en köpare som trodde att hon hade köpt en solskydsdräkt? Jag har skrivit sommardress/pyjamas, det kan väl inte misstolkas?
  • h80
    snappi81 skrev 2010-04-28 10:13:03 följande:
    Jäklar glömde säga grattis!
    Tack!

Hoppas att du har rätt ang. min auktion. Man blir ju lite orolig när det blir så högt
  • h80
    mage06 skrev 2010-04-28 09:55:18 följande:
    Vad roligt, grattis! Fin och bra pris! Hade så roligt åt det där med växalådan...har aldrig haft någon sån "låda" direkt *fniss*. Så vips hade jag budat hem två auktioner med "för stora" kläder...så nu har väl jag snart också en växalåda www.tradera.com/DAY-Birger-at-Mikkelsen-linne...www.tradera.com/ZARA-tuffa-knickers-shorts-st...Åh, nu vill jag ha dessa...till två barn! Inte billigt...Så jag får nog satsa på nästa sommar och Tradera, hahawww.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetai...
    den byxdressen är ett måste till min tjej ockå, helt underbar
  • h80
    tessum skrev 2010-04-28 11:25:51 följande:
    Någon här som har fina tjejkläder i storlek 104 eller 128 ute?
    jag har iallafall en klänning
  • h80
    h80 skrev 2010-04-28 11:31:40 följande:
    jag har iallafall en klänning
    eller nej, förlåt, den såldes igår
  • h80
    memini skrev 2010-04-28 22:52:58 följande:
    Ska man anmäla till T om man hittar samma vara på blocket? Jag har en kompis som letar så jag tänkte hjälpa henne lite. Hon hade hittat en på blocket, men jag tyckte att det var för dyr så då letade jag på T och hittade en likadan men upptäckte att det var samma bilder...
    ja, enligt traderas regler får man ej annonsera på fler ställen
  • h80
    charmmiss skrev 2010-04-29 08:33:32 följande:
    så var det förut men nu får man tydligen göra det, anmälde en vara som var annonserad på blocket o FL men det var helt ok enligt traderas support.
    jaha, de har ändrat det, det var ju bra att veta
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-04-29 11:34:32 följande:
    Polarn lila WS till gravid/vuxen..Ska jag lägga ut den nu eller spara den framåt sensommar/höst?
    jag hade väntat, de är nästan för varma nu (iallafall här i skåne)
  • h80

Har en massa avslut iväll o hoppas på många ninjor {#lang_emotions_smile}

Svar på tråden Traderatråden nr 16