Inlägg från: Pumanprinsen |Visa alla inlägg
  • Pumanprinsen
    Hannah74 skrev 2010-04-20 10:40:23 följande:
    jag ska! vet inte vilken ännu dock, lutar åt maria plan
    Majvallen?
    Har inte varit på nån av dessa. Brukar bara bli hedens loppis på sommaren.
    Är det enbart barnkläder?
    Sorry att det är ot
  • Pumanprinsen
    piiiinkcat skrev 2010-04-20 10:50:15 följande:
    Alltså jag skall vara lite basic hä.. men hur gör man för at tsälja kläder bäst på T. Lägga ut dem för en krona styck.. eller i paket? Eller skall man sätta en summa.. typ 20-40 kr i utrop? Känns som man år fler besökare om man har startbud en krona.. men risen kanske är stor då att man inte får kläderna sålda.... eller?
    Beror helt på vad det är för kläder, generellt går märkes kläder bättre.
    Jag gillar att ha utrop 1 kr...

Men är det så att du absolut inte kan tänka dig under en summa ska du ha det som utrop.
  • Pumanprinsen
    Julia1234 skrev 2010-04-20 11:03:19 följande:
    Men varför väntar ni med att betala?? Jag betalar alltid med en gång efter vunnen auktion...
    Har man tex 3 dagar på sig så har man...

En anl kan vara att man budat hem flera saker och betalar allt på en gång ist för efter en auktion.
  • Pumanprinsen
    Smultronhjärta skrev 2010-04-20 11:05:12 följande:
    Men jisses! Jag wappade hem vinsten,kom hem igår och betalade då men säljaren ser inte min betalning förrän efter lunch idag. Att vänta med att betala är i min värld att vänta en vecka
    Håller helt med dig, jag budar när jag jobbar men här kan jag dock inte gå in på bank sidan så det blir att man gör det när man kommer hem. Och visst ibland glömmer man men betalar alltid inom 3 dagar.
  • Pumanprinsen
    Julia1234 skrev 2010-04-20 11:12:50 följande:
    Ok. Så ni mailar inte när betalningen är gjord då eller? (då vet ju säljaren att pengar är på g) Å ja - tycker också att det var väl hetsigt att maila redan idag Undrade mest hur ni andra gör.
    Jag brukar maila när jag gjort överföringen. Ibland glömmer jag.
    Men skriver säljare i vinnarmail om att man ska maila när man gjort betalningen så gör jag alltid det.
  • Pumanprinsen

Fick sålt mina ballerina för 10kr, känns helt ok Slipper ha dom liggandes hemma.

Snart går en korsett ut.. den ligger på 22kr, hel nöjd! Sagt att så länge jag får 10kr per plagg så är jag nöjd. 

Svar på tråden Traderatråden nr 16