Inlägg från: Pumanprinsen |Visa alla inlägg
  • Pumanprinsen
    Smultronhjärta skrev 2010-04-19 20:35:31 följande:
    Jag har idag kikat lite i mina förråd och hittade där några Pappelinamattor som jag nästan glömt bort så då kan de lika gärna få flytta... Funderar på om man ska lägga de på Tradera eller Blocket.Vad tror ni?
    Intressant
  • Pumanprinsen
    Hannah74 skrev 2010-04-20 09:42:10 följande:
    Pumanprinsen. har alltid läst ditt nick som Pumpaprinsen så jag nu! Iaf- tycker om dina tips- alltid bra!
    Hahahaha, den va rolig...
    Ja är väl den ändå som mest handlar inredning eller väskor/jackor men tycker det är roligt att tipsa er om barn fynd
  • Pumanprinsen
    Smultronhjärta skrev 2010-04-20 09:35:58 följande:
    Jaha...fundilerar lite på om ett av mina fynd tycktes gå liiite för billigt enligt säljaren eftersom jag idag fick ett riktigt kort mailHej angående ditt vinnande bud jag har lyckats missfärga kläderna i tvätten pinsamt men sant ber 1000 gånger om ursäkt Mvh*suck*
    mage06 skrev 2010-04-20 09:41:38 följande:
    Hmm, ingen fråga om du vill ha dem ändå? Be om en bild på missfärgningenså du kan avgöra om det är något du kan stå ut med... Så får du se vad hon svarar...kanske?
    Håller helt med mage06
  • Pumanprinsen
    x karin76 skrev 2010-04-20 09:53:46 följande:
    Ni vet hon tjejen som råkat sätta reservationspris av misstag på alla auktioner (som missat att det kostade 25 kr/auktion)..? Hon mailade igen idag och tackade för påpekandet och hon hade fått avgifterna krediterade av Tradera tack o lov... Den såg ju tydligt att hon missat det, de flesta av hennes auktioner låg på mellan 0-20 kr.. Skönt att det löste sig för henne!
    Snällt av dig att hjälpa henne {#lang_emotions_flower}
    Smultronhjärta skrev 2010-04-20 09:57:05 följande:
    ..och nu fick jag påminnelsemail om att jag har vunnit en auktion..Jo det vet jag också med tanke på att jag vann den i söndagskväll! Gillar inte sådana som stressar,framförallt inte när mina omdömen visar att jag alltid betalar snabbt!
    Oj redan påminnelse? det är ju bara tisdag idag ju
  • Pumanprinsen
    x karin76 skrev 2010-04-20 10:08:08 följande:
    Ja ibland blir man lite traderamamma. Alltid roligt att hjälpa till.Brukar mest bara ibland maila dom som lagt saker i fel kategori och inte fått bud ännu. Gör man ju själv också ibland utan att märka det om man använt lite för mycket copy paste..
    En gång fick jag mail om en som tipsa att jag skulle lägga till chabby chic för mer träffar Gillar Tradera mammor
Svar på tråden Traderatråden nr 16