Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-05-04 10:38:49 följande:
    nämen oj! det gjorde jag också, Kanske skulle sälja det :)
    Tanken slog mig också Framförallt med tanke på att jag ändå funderade på att lämna tillbaka..underbara fäger men jag fixar inte Bamseserien{#lang_emotions_undecided}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

Idag har jag massa roligt i min minnes..får se vad jag väljer att ninja till slut! Något lär det ju iaf bli

• Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-05-04 14:26:43 följande:
    ja igår ninja du en klänning som låg i min minneslista, får se om vi har samma liggandes i listan idag också
    Åh gårdagens klänning var ett måste och blev ett kap
  • Smultronhjärta
    StaffenAssar skrev 2010-05-04 16:26:06 följande:
    Molo med "vinterprint", skidflickorna och pingvinerna, går det bättre i höst eller spelar det ingen roll?
    Jag hade sparat de till hösten
  • Smultronhjärta
    svischan skrev 2010-05-04 20:38:26 följande:
    Hej! Jag har lite smått problem med en säljare. Skulle betala in häromdagen, men hon har angett sitt kontonummer i Länsförsäkringar i en enda lång rad, dvs inte sagt vad som är clearing och vad som är kontonr. Jag skickade ett mail till henne, men fick svar nu idag att det får jag ta reda på själv. Hmmm... vill hon inte ha pengar eller? Eller är det självklart att Länsförsäkringar delar efter 4-5 siffror. Jag vet iaf inte! Någon som kan hjälpa mig på traven??
    4 siffror- dålig säljare tycker jag!
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-05-04 20:39:33 följande:
    fina
    Jaaa Hoppas hamnklänningen är i ok skick bara,det stod inget om det.. Annars åker den ut igen
  • Smultronhjärta
    svischan skrev 2010-05-04 20:42:48 följande:
    Vissa ska helt enkelt inte sälja på Tradera kan jag tycka{#lang_emotions_undecided}
  • Smultronhjärta
    Ellan 76 skrev 2010-05-04 21:15:14 följande:
    Nu har jag fått mejl av en från Finland som vill buda på en av mina auktioner. Hur gör man då med portot?? Det blir väl dyrare att skicka dit än inom Sverige?
    På postens hemsida finns portotabell för brev Europa.
Svar på tråden Traderatråden nr 16