• ominte

Traderatråden nr 16

MariaJuj skrev 2010-06-29 14:00:28 följande:
    på tradera finns alla sorter Solig får man ta med en nypa salt..
    Jag vet men man blir bortskämd när man haft så himla trevliga och bra köpare under så lång tid
  • ominte
    Pumanprinsen skrev 2010-06-29 14:42:54 följande:
    Verkar så, haft min i ett par veckor och sugit på karamelen men till slut kände jag att den inte passa mig ändå, så får hoppas att någon annan vill ha den.
    Jag har en vit och det är det skönaste plagget jag haft på länge, luftigt och svalt och skitsnygg till jeans

Om du är beredd att låta den gåför ett lågt pris så kan du sätta utrop 1 kr..
  • ominte
    Peak skrev 2010-06-29 20:51:38 följande:
    jag höll på att sätta i halsen när jag kollade mina avslutade auktioner...
    kolla in budhistoriken - jag trodde någon hade tryckt fel men det är ju två som budat och den som vann verkar ju finnas på riktigt - eller? Fattar ingenting!!

www.tradera.com/auction/auction_bids.aspx?aid...

Grattis

Inte för att jag fattar hur man kan ge så mycket pengar för ett par strumpor men jag är jjäkligt glad för din skull

Ska nog ta och kika in i butiken på gatan mittemot om de har några såna kvar på rean så kanske de åker ut på tradden 

• ominte
    Finsmamma skrev 2010-06-30 18:18:33 följande:
    ALLTSÅ! seriöst. fick bet av en köpare i måndags, skickade det igår, idaG får jag mail om jag verkligen skickat fleecejackan för hon behölver den till semestern! idioti!!
    tröttsamt med stressiga köpare. vill man ha nåt snabbt får man se till att fråga innan man budar. man kan inte förvänta sig paket dagen efter man har betalat..
  • ominte
    Scruffy skrev 2010-06-30 20:50:25 följande:
    Hur länge är egentligen skälig tid att vänta? En säljare mailar och skriver att hon har lagt det på lådan idag, 3 veckor efter att jag har betalt.
    Jag tänkter utan tvekan dra ned hennes stapel rejält på leveranstid, men vad kan jag skriva för kommentar?
    Man ska inte behöva vänta mer än den tid man själv tog på sig att betala säljaren tycker jag. är man supersnabb med att betala redan samma kväll kanske man ändå får hålla i sina hästar i ett par dagar..
    Jag hade utan tvekan skrivit någon kommentar om LÅNG leveranstid så man varnar andra..

och på tal om varning så hittade jag denna säljare och vill nog varna lite
    http://www.tradera.com/Mytradera/Feedback/ViewFeedback.aspx?ftgnr=2405489
  • ominte
    MariaJuj skrev 2010-06-30 21:10:15 följande:
    Jag är glad, har fått en del bra bud...visst massor har inget men de som är "stora" är skönt att bli av med...kul när summorna stiger...hoppas bara det är betalande personer!!!

Har en som fortfarande inte hört av sig om en tunika / linne Rynkar på näsan Mailat två ggr...men inget svar...hur många dagar ska gå så man kan lägga neg utan att personen förhoppningsvis hinner lägga ett på mig? Är det 60dar?

Japp, 60 dagar!

Suuuuuperfin kjol förresten. Skulle passa fint på min lilla socka men hon har så mycket kläder och jag har knappt några pengar. Vilken tur

• ominte

Vad tycker ni förresten om nya tradera-versionen? jag tycker annonssidorna ser snygga ut

• ominte

Ja och så ser man exakt tid, fast jag saknar lite det där med sekundrarna som e-bay har. men det kanske är det som är lite av grejen med att ninja också iofs

Svar på tråden Traderatråden nr 16