Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-10-02 20:51:39 följande:
    Köp den koncentrerade varianten tycker jag-helt klar bäst på sådan fläckar
    menar du pulvret då?
    såg att de hade erbjudande på lidl 52 kr för både sprey och burk, köper då båda.
  • charmmiss
    Smultronhjärta skrev 2010-10-02 21:05:35 följande:
    Jag menar flytande,pulvret fungerar dåligt tycker jag.. Sen kan jag hålla med ominte att man ska inte låta plagg ligga och dra för länge i Vanish..Det kan förstöra vad som helst med tanke på hur starkt det är!
    ok, har bara använt pulvret tidigare, gillade det inte. köpte ta bort sprey men det var oxå värdelöst, får testa flytande då.
  • charmmiss
    versan skrev 2010-10-02 21:13:10 följande:
    Men vad skumt! Jag har tvättat alla overaller med Vanisch & alla reflexer är fina fortfarande. Förvånad
    det var just det jag var rädd för att det är så starkt att reflexerna blir förstörda, har inte flytande galltvål hemma, har inte lust att gnugga över hela

har ingen diskmaskin så har inga tabletter, den här overallen kommer att kosta mig en förmögenhet om jag köper på mig alla rengöringsmedel
  • charmmiss
    versan skrev 2010-10-03 20:47:58 följande:
    Svarar JA på Bägge frågorna.
    Jag blir galen på TRADERA... Grrr..
    Nu går jag & ser på TV istället får fortsätta lägga ut Julklänningarna i morgon istället.
    hann bara lägga ut en.
    oj, ska du redan lägga ut julklänningar, jagt änkte spara dem till nov. ellerd å kanske det ef örsent
  • charmmiss
    mollan nu skrev 2010-10-06 11:03:27 följande:
    det ser ut som stadiums prislapp
    det var precis vad jag tyckte, men kände inte igen märket.
    Fin var den iaf
Svar på tråden Traderatråden nr 16