Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

Traderatråden nr 16

ebbiesmamma skrev 2010-09-26 19:47:32 följande:
    Har du tur så tjänar du på att ha köpt en trasig jacka för 120 kr Lycka till. O jag som trodde att man skulle ha kvitto för att reklamera?

nope enligt lag så behöver man inte kvitto vid reklamation,men du måste kunna styrka att varan är köpt i den butiken, kontoutdrag kan räcka.
    men med lindex är det ju inga problem då det är deras eget märke och det står lindex i jackan

• charmmiss
    Smultronhjärta skrev 2010-09-28 20:35:29 följande:
    Jag tror att det helt enkelt beror på märket där..De flesta vet att det är Coop och ser jag till mig själv så har jag redan klämt på dem live när de reades och valde då istället Kavat som reades på samma ställe
    ok, här reade de inte ut kavat, men jag tycker de verkar vara likvärdiga kavat i kvalitén. De kostar ju trots allt 550kr ord pris. Men jag köpte dem på rean för ett tag sean tror det var 299kr, tänkte att dottern skulle ha dem, men de lär bli för små till vintern.
  • charmmiss
    Smultronhjärta skrev 2010-09-28 20:50:45 följande:
    Jag tror helt klart att de är bra för de verkade ju vara just bra och sen är de fina också
    jag får väl sänka utropspriset lite o se om de går
  • charmmiss
    emme 86 skrev 2010-10-02 20:04:48 följande:
    Jag la ut en jäkla massa Harlequin-böcker som ja hade.
    La ut dom i olika buntar och priset var 1kr per bok, så om det var 8böcker så var utgångspriset 8kr.
    shit, går det att sälja sånt, jag skänkte bort säkert 100 böcker,men det var ett tag sedan.
  • charmmiss
    versan skrev 2010-10-02 20:31:24 följande:
    Hur skitig är den?
    Har du provat Vanish?
    Spraya & häll på Vanishpulver + tvättmedel + varmt vatten & gnugga på dom värsta fläckarna & sedan in i maskinen med mera vanish i.
    den är skitig över hela overallen, mer brundassig än turkos, har inte vågat änvända vanish då det är så starkt, hade bara ta bort spreyflaska hemma, får gå o köpa både pulver o spreyen. Verkligen orättvis beskrivning på overallen. upphängaren var trasig samt att det var ett hål i fodret, då den släppt från öljettringen. och fothällorna saknades helt, samt att den var nött på ärmsluten, visserligen var den billig men ändå.

denna overall var det.

http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/118992598
Svar på tråden Traderatråden nr 16