Inlägg från: Pumanprinsen |Visa alla inlägg
  • Pumanprinsen
    mage06 skrev 2010-04-16 08:37:31 följande:
    Den rutiga västen Du ser hennes namn i auktionslänken.
    Aha, den är jätte fin, använd den typ 2 gg.
    Står 36-38 för jag har klippt bort lappen och inte minns vilken strl det va
  • Pumanprinsen
    optimisten skrev 2010-04-16 09:27:30 följande:
    Härligt! Jag vet att det fanns en liknande tråd tidigare här på fl men den lades ner av någon anledning...så jag är glad att jag hittade den här!!Jag är på jakt efter svarta överdragsbyxor i storlek 110...även snygga tröjor i samma storlek, tunikor i storlek 134...
    Slängs ut en del tips här samt gå in på nick listan och kolla om du hittar nåt
  • Pumanprinsen
    Pildi skrev 2010-04-16 10:17:28 följande:
    P.o.p säljes superbra, förutom byxorna jag har ute..ha ha
    Linastrumpan skrev 2010-04-16 10:17:18 följande:
    Kommer ni ihåg att jag för några dagar sedan skrev om en säljare som behandlade mig som att jag var en idiot för att jag ansåg att hon skulle stå för frakten eftersom det stod så i vinnarmejlet....??Nu kom tröjan och enligt annonsen fanns ett mindre hål som var lagat. (ok för dottern ville så gärna ha en sån tröja och den var ganska billig)Det visar sig att det var ett ganska stort hål (ok) men det fanns två hål till på axeln vid sömmen. Hade det varit en annan säljare hade jag mejla o påpekat det, men denna känns inte så rolig att ha att göra med Hon har dock lämnat positivt omdöme redan....Hur skulle ni gjort? Mejat en bild på hålen, eller struntat i det och dragit ner staplarna i omdömet?
    Jag hade nog lagt neg och dragit ner staplarna,,, Lite payback för sån hon har varit mot dig. Sen spärra
  • Pumanprinsen
    Linastrumpan skrev 2010-04-16 11:37:18 följande:
    Är sugen på det, men det känns som att hon  kommer att mejlbomba mig då... Är lite feg för att lämna neg, men spärrad är hon redan!
    Du kan väl spärra henne på mailen med ele bara radera dom när hon skickar.
    Jag hade garanterat satt neg efter allt.
Svar på tråden Traderatråden nr 16