Inlägg från: Pumanprinsen |Visa alla inlägg
  • Pumanprinsen
    September09 skrev 2010-09-14 09:01:06 följande:
    Jag tror det....Jag slog till på ditt Tradera tips, blev strax under 2:- inkl frakt.
    Vilken storlek då? Lite olika priser där..
  • Pumanprinsen

Pratat med hon från Kylli emballage och hon hade inte högt sin frakt avg.
    Så här skrev hon: Nej, det har jag inte gjort kan du säga till dem. Tvärtom, sen jag började med DHL på paketen har det blivit billigare vid paketvikter än med posten. Jag tar inget mer än den faktiska kostnaden.

Bara så ni vet

• Pumanprinsen
    Smultronhjärta skrev 2010-09-15 09:04:53 följande:
    Det stämmer säkert..Dock får jag 92kr i frakt på det jag tänkte beställa hos henne medan magasinglag tar 65 för samma. Klart jag tar säljaren på Tradera som dels har lägre priser och som kan skicka med Schenker för 43 kr då
    Tipsa mig om vilka Nu köpte jag dock 200 påsar så jag klarar mig ett tag...
    Vad kostar påsarna för dig då? stl?
  • Pumanprinsen
    Smultronhjärta skrev 2010-09-15 13:46:46 följande:
    Nu kostade de 1,49 styck vilket jag egentligen tycker är för dyrt så jag lurar på att kasta iväg en megabeställning från ebay nästa gång
    Jag köpte 25x35 och 15x23- perfekta storlekar för mitt säljande
    Ink frakten? Detta är vad jag betala.

1 x Mailingbags grå 250x350 mm 100 st 170.00 1 x Mailingbags silvergrå 170x230 mm 100 st 100.00
  • Pumanprinsen

Ja då har många av mina annonser gått ut,  nu är det bara att fortsätta packa och hålla reda på allt
    Nästa avslut är den 20 sept..

Så synd att det inte är många här som säljer i stl 134

• Pumanprinsen
    Smultronhjärta skrev 2010-09-16 17:15:28 följande:
    Mina har också! Snål som jag är så väntar jag alltid lite för länge med att beställa nya så jag får packa old style därimellan och därför är det nu total lycka när mailingbagsen har kommit
    Hahahahah samma här men det blev som tur är bara 2 old style
    Värre om du hade kommit imorgon!
Svar på tråden Traderatråden nr 16