Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-12-05 06:35:34 följande:
    Ha ha men hur i hela friden ska just dessa fyra personer h i t t a just denna auktionen??? Vad är det för fel på att kontakta köparna direkt iställetDrömmer
    Haha ja du    kostar nog mer än det smakar  tror jag
  • maggan75
    Pixxi skrev 2010-12-12 11:40:02 följande:
    I förra veckan damp det ner 10 stora tradera reflexer i min brevlåda och jag har inte varit med i nån tävlig, det var lite kul
    fuskigt men kul för dig ;-D
    Viktorsmamma skrev 2010-12-12 11:42:49 följande:
    lyx. har varit medlem och sålt sen 07 och aldrig fått nått
    Jag  har varit medlem sen  06 och har  heller aldrig fått ngt
  • maggan75
    Viktorsmamma skrev 2010-12-12 12:31:44 följande:
    somsagt kul för henne men lite trist också då inte alla, speciellt andra som också är väldigt aktiva inte får nått

nä inte sura nu :-P de va ju bara reflexer!
    Nä jag är inte sur inte  tycker bara det är trist att de uppmärksammar några  undra vad deras kriterier var
  • maggan75
    Viktorsmamma skrev 2010-12-13 08:55:04 följande:
    nä ja mena att ja inte skulle sura

ja unddra vilka kriterier som va för att man skulle få reflexer 
    Jag har mailat dem  men inte fått svar än Obestämd mailade faktiskt igår  ...
  • maggan75
    star67 skrev 2010-12-13 13:20:27 följande:

jag har en fråga om oktober faktura de hade dragit osåld avgift som man fick i erbjudande??

jag betalade faktura - 42 kr min nu jag har fått påmnelse att jag har inte betalat hela summa. jag hade fått den meddelande av dem.

Igår, den 15/10, skapades din faktura på Tradera avseende din aktivitet hos oss i oktober.

Eftersom du har deltagit i en kampanj i oktober där du fick sälja tre annonser utan provision eller osåltavgift har vi nu tagit bort dessa avgifter.

Anledningen till att vi mailar dig denna information är för att denna kreditering inte syns på din
    faktura. Vi har tagit bort följande summa från din faktura: 41,96 kr exkl moms.

Här kan du granska din faktura.

Jag fattar det som att de dragit bort den summan från din faktura men det inte syns på den alltså 41,96 är borträknat så summan du ska betala står på räkningen du fått
  • maggan75
    star67 skrev 2010-12-13 15:13:43 följande:
    ja jag kontaktade kondtjenst onlline och hon sa som du .
    Vad bra att det löste sig
  • maggan75

Mailade  Tradera ang  reflexerna och fick
    detta svaret

Hej Hej *******!

Vad trevligt att du hör av dig.

Vi har skickat reflexer till de största köparna och säljarna inom barnklädeskategorin under en viss tid, men eftersom vi har ett fåtal reflexer över så ska du också få.

Önskar dig en fortsatt fin vecka.

Med vänlig hälsning

Annika på Tradera.com

• maggan75
    aLttjolajban skrev 2010-12-14 19:20:57 följande:
    Du är bra skojig din buse. Du samt en annan familj är det såklart.Flört
    maggan75 skrev 2010-12-14 18:58:11 följande:
    Mailade  Tradera ang  reflexerna och fick
    detta svaret

Hej Hej *******!

Vad trevligt att du hör av dig.

Vi har skickat reflexer till de största köparna och säljarna inom barnklädeskategorin under en viss tid, men eftersom vi har ett fåtal reflexer över så ska du också få.

Önskar dig en fortsatt fin vecka.

Med vänlig hälsning

Annika på Tradera.com
    Vart kan man läsa om det?
    Det var  några i tråden som fått
  • maggan75
    kalmar brud skrev 2010-12-14 20:46:47 följande:
    vad är det för reflexer?
    Det var några i tråden som hade fått hem ett gäng reflexer från Tradera   och jag blev nyfiken  och undrade varför de fått  och inte alla  skrev i mailet att jag tyckte de kunde gett många säljare 1 reflex istället för  att ge några många Tungan uteVar väl därför svaret var lite tyket Men jag tycker jag har sålt jättebra  sept, okt november men tydligen inte tillräckligt men dyra fakturor från Tradera har jag fått minsann
  • maggan75

Långärmat och långbyxor köper folk det fortfarande ?? eller är det sommarkläder folk köper nu ??

Svar på tråden Traderatråden nr 16