Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

Traderatråden nr 16

Mini Pantern skrev 2010-09-19 23:29:24 följande:
    De är mina auktioner. Vad menar du med några är helt nya?
    Länken är fel, du kommer till dina jag till mina
  • maggan75
    charmmiss skrev 2010-09-23 22:01:12 följande:
    vet att det gått snack om det ett flertal ggr, men var kan man köpa billigast mailingbags, brukar köpa  200st i två olika storlekar på magasinglag, men det måste väl finnas billigare
    vet inte vad de kostar hos magasinglag men jag handlar alltid här 

http://m-kylli-emballage.se/catalog/
  • maggan75
    Tettan skrev 2010-09-24 17:02:42 följande:

Hej alla!

Vad tror ni om att lägga ut höst/vinterjackor och overaller från KappAhl nu? Är det för sent på säsongen för att få något för dem?

ut med dem ...jag letar i varje fall
  • maggan75
    Mamma till Simon skrev 2010-09-24 20:19:09 följande:
    min son är 105 cm nu och hade 104 förra året, vet inte hur lång han var då
    då funkar det  inte här  tösen är 105 nu
  • maggan75

Det var jag som reklammerade min fix jacka  ( ja eller tösens då) men det var inte vinterjackan utan den tunnare vårjackan,  den har ju bara en plast dragkedja medans vinterjackan har  en mer rejäl dragkedja , men prova går ju. Annars  hade jag gått tillbaka med jackan till säljaren

• maggan75
    Yosa skrev 2010-09-26 20:02:29 följande:
    Tack snälla för era ord.....ja Lindex är det ju står ju Ljndex FIX i den men vilken Lindexaffär det är vet jag ju inte och inte hur länge sen.

vad säger man då när man kommer till Lindex?
    Att jag vill reklamera dragkedjan? men att jag inte har kvitto ...då jag fick jackan av en vänninna?
    Du behöver bara säga att du vill reklammera men inte har kvittot kvar
  • maggan75
    Yosa skrev 2010-09-26 20:05:16 följande:
    Jag kan ju inte heller svara på NÄR den köptes. Antar att dne är använd minst en säsong men om den är köpt 09 eller 08 eller när vet jag ju inte
    Det tror jag inte du behöver veta  heller och frågar du kan du ju säga att du fått den av en släkting
  • maggan75
    Lejån skrev 2010-09-26 20:13:16 följande:
    Vilken färg är det på jackan? Tänkte så kanske vi kan svara på vilken årsmodell det är också.

Vi reklamerade en vinterjacka förra vintern av precis samma anledning, att dragkedjan delade sig. Skittråkigt då det är en bra jacka annars.
    smart du är
  • maggan75
    Lejån skrev 2010-09-26 20:19:26 följande:
    Ibland så lyser det upp.

Tänkte att eftersom vi gått igenom ett antal FIX-jackor så...
    Yosa skrev 2010-09-26 20:17:26 följande:
    Denna

www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Den där är nog mer än bara 1-2 år gammal... De senaste åren har väl jackorna varit enfärgade?
    Ja den måste vara äldre ...
Svar på tråden Traderatråden nr 16