Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-10-05 21:02:11 följande:
    Jag tror att Vistaprint har bra pris på sina..Jag beställer mina av maken som ordnar de på jobbet
    haha smaaaaart..kanske ska kolla med min bättre hälft om även han kan fixa såna! Ska spana in Vista oxå...
    ★★Stolt mamma till Alexander★★ www.tradera.com/auktioner/Enigma2008
  • AochJsMamma
    Pixxi skrev 2010-10-17 11:56:24 följande:
    Oj, vilka små kläder du säljer

Jag skulle nog satt den under tröjor, men skriva tydligt i rubriken vad det är.
    Jag lägger strumpbyxor under klänningar, har märkt att det säljer bättre
    Smultronhjärta skrev 2010-10-17 12:01:28 följande:
    Jag lägger sådana under övrigt med heldress liknande i rubriken
    det är nog mellan de två jag velar...den är ju i tjockare material, typ sweatshirtmaterial. Undra vilken kategori som säljer bäst,,,tröjor kanske? Obestämd heldress har jag skrivit i rubriken--
  • AochJsMamma
    annat82 skrev 2010-10-17 12:02:23 följande:
    Har lagt liknande under bodies och sparkdräkter, men jag vet inte säkert var den säljer bäst.

Hoppas den är rätt storlek Då kan jag i princip lova att du får bud
    å, ytterligare ett tips, tack! den är i stl 86.
  • AochJsMamma
    annat82 skrev 2010-10-17 12:10:08 följande:

Så kanske då Måste sparas så länge, 74 är fortfarande i största laget

Får ligga i växalådan ett tag

Jag får väl fundera under dagen över vart den ska hamna...

Tack för tipsen! Nu ska jag växa de sovande pojkarna här i familjen så att vi kan komma ut i solen! ha en bra dag alla! Solig
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-10-17 20:15:09 följande:
    Tjoho..tänk att det ska krävas en liten lockelse på tre gratisauktioner för att få ut ett 30-talCool

Nu ska jag i tid förbereda nästa prolist,fick kasta ihop denna på en timme när jag kom på att det visst är söndag idag *pust*
    duktig du är!! Här har det varit full kalebalik hela helgen med supertrotsig son, så det blev endast 12 auktioner. Men jättenöjd med dem kan jag säga, är förundrad att jag lyckades ladda ens dem!
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-10-17 20:28:18 följande:
    Tack tack Jag fick ta det som var färdigfotat så det blev en salig blandning! Sen att jag där i den mappen visst hade mer saker än vad jag kom ihåg är en annan sak Får se om jag orkar masa ut mer i veckan,det brukar vara lättare när man väl är igång ju...
    ska försöka jag oxå, vill få ihop mer salg pengar.. är så trött efter jobbet bara så oftast orkar jag inte... funderar på att slänga ihop ett klädpaket med en massa som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med.. sen så bör jag väl rensa lite bland Alex enorma mängder vinterkläder, men kan inte skiljas från dem..
Svar på tråden Traderatråden nr 16