Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-08-07 22:26:30 följande:
    Hej

Kör 1 kr i utrop så lär det inte spela någon roll vad du har för köp-nu*spricker så gott om alltid*!
    smart! Så långt tänkte inte jag! Skyller på att det är lördag.. Tungan ute Måste ta tag i högarna! Men ligger i lä jämfört med dig tror jag... Cool
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • AochJsMamma

tessum: eftersom jag har fått för mig att många glömmer att titta i unisex kategorien så brukar jag välja flick eller pojk oftast (även om jag tycker att det är unisex i vilket fall) och isåfall hade jag lagt dem i pojk bägge två. MEN sen så tror jag att den ändå kommer att komma upp som sökresultat, man söker ju oftast på tex didriksons o då kommer den upp i vilket fall (eller jag gör så iallafall)

• AochJsMamma
    ominte skrev 2010-08-08 09:44:22 följande:
    Tror ni att folk går in under kategorier i första hand? Jag gör då det aldrig, jag skriver in sökord istället, det är enklast så!
    tror det är väldigt olika! så är det bland mina vänner iallafall. Jag söker mest på märken, men ibland kollar jag kategori o storleksmässigt också.
  • AochJsMamma

vet inte om ni redan diskuterat detta, inte läst bakåt, men kampanjen gäller ju enligt mailet 24-15/8. Men på Ts startsida står det att det är drygt 4 timmar kvar av auktionen?!? QUE??

• AochJsMamma
    ominte skrev 2010-08-14 19:53:51 följande:
    Går overallerna bra för ersom redan lagt ut? Ser att många reimaoveraller med avslut imorgon ligger förvånansvärt lågt. Men de kanske går upp på slutet..
    har oxå sett det, samma med skalkläder från POP som vanligtvis brukar gå högt..ska lägga ut denim skaljackan i stl 92, o den brukar ju gå högt, vill inte riskera att lägga ut för tidigt...

Gäller kampanjen imorgon? Står ju i mailet men blir så osäker med tanke på vad som står på T...
  • AochJsMamma
    StaffenAssar skrev 2010-08-14 20:21:06 följande:
    Min röda skaljacka stl 98 med avslut imorgon kväll är uppe i 377 kr vilket jag tycker är helt okej, min denim skaljacka stl 80 i nyskick med avslut nästa söndag är uppe i 260 kr vilket jag tycker är okej än så länge, men hoppas den går upp mer. Skaloverallen från minymo däremot är bara uppe i 150 kr med avslut imorgon, så den tycker jag ligger lite lågt tyvärr...

Mina overaller har ju långt kvar men har iaf bud, pop stl 80 + nanook vintervantar ligger på 300 kr just nu, avslut nästa söndag och reima stl 98 utlagd i morse med avslut söndag om två veckor är uppe i 205 kr.

Så pop skalkläder tycker jag går bra nu iaf  
    slängde ut skaloverall, o två skaljackor nu iallafall, så får vi hålla tummarna. Blir säkert bra! Är väl det att jag haft sommarlov från T ett bra tag nu, så man har inte riktigt samma koll på läget som man brukar...

Kul o ha auktioner ute igen! Har fotat ca 30 plagg idag som ska ut på T imorgon, mest POP men lite Molo oxå. Får dela upp det, fota ena dagen o ladda pron dagen efter
  • AochJsMamma
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-21 08:43:58 följande:
    Godmorgon!

El god och god vet jag inte, känner mig helt slut och skulle behöva sova ett dygn till känner jag...

Hur går det för er med era auktioner?

Jag har inte så många ute nu men tänkte jag skulle försöka få iväg ett gäng nu i helgen. Har en stor hög liggandes här men jag har av nån anldening inte riktigt koll på vad jag inte har lagt ut ännu, dags att få lite ordning o redaGlad
    jag har mjukstartat med 22 auktioner, och tycker det går helt ok! Ska lägga ut mer snart, o i sept blir det en massa overaller, vinterskor etc etc
  • AochJsMamma
    Kristyr skrev 2010-08-24 20:26:36 följande:
    jag har med avslut
    jag har precis haft avslut, helt klart nöjd med kvällens avslut! Inga fantasisummor, men klart godkännt. Avslut imorgon oxå, hoppas även de går bra!
  • AochJsMamma
    Kristyr skrev 2010-08-24 21:23:04 följande:
    tycker dock att 51:- och 62:- för katvig velourisar i superskick är lite för billigt ..
    oj, det lät inget vidare alls.. Fy vad trist..
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-08-30 20:35:06 följande:
    Jag har alltid använt svarta och tejpat på en adresslapp.. Vi har inte ens någon hund men brukar kapsla in blöjor i hundbajspåsarCool
    så gör vi med! Hej förresten, såg nyss att du vunnit en av mina auktioner.. Hade glömt att den fanns i garderoben, blir nog Lova superfin i!
Svar på tråden Traderatråden nr 16