Inlägg från: anette 81 |Visa alla inlägg
  • anette 81

Traderatråden nr 16

MejaKiZnic skrev 2011-08-08 21:59:24 följande:
    Tankar auktioner för fulltSolig
    väntar med spänning men tror det är för smått
  • anette 81
    Nicke Nyfiken skrev 2011-08-14 22:59:00 följande:
    Tack för svar, slängde ut allt nu ikväll. 64 auktioner, phu. Tack och lov för Prolisten
    vad heter du på tradera
  • anette 81
    MejaKiZnic skrev 2011-08-16 22:32:38 följande:
    Delar med er till alla tradera-nördar Solig

www.dagispasen.se/
    fanns ju inte på mitt åhlens
  • anette 81
    lillälva skrev 2011-08-29 12:08:49 följande:
    Nån som testat koden för att få ytterligare rabatt när ni skickat m schenker? Får den inte att fungera. Undrar om det innebär att koderna tagit slut (var ju bara ett  visst antal) eller om jag gör nåt fel...

sen undrar jag oxå om det är posten som gäller om man ska skicka utomlands? Känns så jäkla dyrt - 530 gram kostar ju 150 kr! Plus ev skrymmande på det... bara för att skicka t Finland. det är ju köparen som betalar, men jag tänkte försöka hitta billigaste alternativet (hon har köpt 4 meandi-plagg som blev dyyyra de oxå

Nån som vet?    

vaddå för kod?
  • anette 81
    Pixxi skrev 2011-10-10 21:34:04 följande:
    Härligt att höra, önskar dock att de hade större storlekar, min 4åring har 122 så hon är på gränsen. Ännu köper jag lite bamse men snart kan jag inte längre.Rynkar på näsan

usch blir mycket i min minneslista
  • anette 81

Har lagt ut nya auktioner idag, blev lite konstig sluttid men det får gå

• anette 81

denna jackan vann jag på tradera o den skulle vara i mycket fint skick...... men det kallar inte jag det

• anette 81
    niagara skrev 2011-11-11 13:14:29 följande:
    Mycket fint skick?? Tillåt mig skratta!! Från de bilderna skulle jag säga använt skick.. Vad säger säljaren??
    har inte fått svar än
  • anette 81
    anette 81 skrev 2011-11-11 12:42:34 följande:

denna jackan vann jag på tradera o den skulle vara i mycket fint skick...... men det kallar inte jag det

ska skicka tillbaka jackan men hon vägrade att betala returporto eller dela på det
  • anette 81
    Bellabelize skrev 2011-11-14 18:27:07 följande:
    Anette81: har säljaren svarat än?
    ska skicka tillbaka jackan men hon vägrade att betala returporto eller dela på det
    hon sa att i auktionen stod det att den var använd 1 säsong, men det stod oxå att den skulle vara i mycket fint skick 
  • anette 81
    Väntarochlängtar skrev 2011-11-16 08:42:23 följande:
    Måste bara fråga en sak.. Varför är det så viktigt att det står att kläder är namnade? Gör det ngt om det står ett annat barns namn i ? Varför finns det sådant motstånd till namnade kläder? Förstår inte det riktigt... Skäms man då för att man köper begagnade kläder?
    Jag vill gärna veta om det är namnat, just för att jag tycker inte det är så snyggt om det är namnat stort i kläderna, lite svårt o skriva över då

Köper helst onamnade kläder, finns andra sätt att namna kläder utan att skriva i dom 
  • anette 81

Har lagt ut en ny molo overall på tradera o folk skickar meddelande om att dom tycker att jag ska sänka priset för den kostar mindre på rean??

Och??????????? jag har betalt en viss summa o då kanske jag gärna vill ha tillbaka det, Idioter finns det gott om  

• anette 81
    AochJsMamma skrev 2011-12-30 06:26:58 följande:
    Håller med Anette till fullo, tror för övrigt inte att du förstått korrekt Miljarden, Anette har inte satt ett pris högre än nypris utan högre än ett visst reapris. Vissa rear på 30%, vissa hela 50%, o nån stackars affär kanske ska klappa igen och därför säljer ut det sista för 70%... ska Anette då anpasssa sitt pris efter det också? Nä, jag hade gjort precis samma sak: sålt för det som man minst kan tänka sig att släpppa den för, inte priset på rea i butik..
  • anette 81
    backi2008 skrev 2012-05-05 16:10:53 följande:
    Finns det någon kod på T nu? Tänkte slänga ut lite auktioner och vill ju ha dem så billiga som möjligt

rätt storlekar?
  • anette 81

Trycker på kontakta säljare inne på auktionen

Snartfrueriksson skrev 2012-08-08 08:03:44 följande:
    Hej!

Är de någon som vet hur man kontaktar en säljare innan auktionen är avslutad ?

• anette 81

Vilken storlek är

Hanniz skrev 2012-08-25 08:17:01 följande:
    Vill höra hur ni tänker här...

Ska sälja en ny pop vinter-overall som endast är provad. Den är i svart/rött/blått.

Ska jag lägga den på pojke eller unisex? Tycker själv den passar alla.

Är det för tidigt med ytterplagg ännu?

• anette 81

Vilken storlek är

Hanniz skrev 2012-08-25 08:17:01 följande:
    Vill höra hur ni tänker här...

Ska sälja en ny pop vinter-overall som endast är provad. Den är i svart/rött/blått.

Ska jag lägga den på pojke eller unisex? Tycker själv den passar alla.

Är det för tidigt med ytterplagg ännu?

• anette 81

Vad folk är sega att betala. Hade massa auktioner som gick ut förra veckan o har inte fått betalt än

• anette 81
    Moonis skrev 2013-02-19 13:46:51 följande:
    Kommer nog börja ramla in imorgon med barnbidraget. Har du satt en gräns för när du vill ha betalt?

nej men var över en veckan sen auktionen tog slut så
Svar på tråden Traderatråden nr 16