Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

Hörrni, kan verkligen inte bestämma hur jag ska göra...vinteroveraller från Reima och Molo. Blocket eller Tradden? Vart tror ni de går bäst? Är storlek 80 så jag tänker att det inte är ett lika "säkert kort" som en i 86 o uppåt...Reiman är iofs stor, tycker den snarare passar en som drar 86..vart hade ni lagt den då? under 74/80 eller 86/92? De är helt nya så vill ju gärna få igen en del av pengarna jag betalat...

♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2010-09-25 09:34:09 följande:
    `tradera har gått bra för mig nu så men hade nog valt blocket tror ja
    hade du lagt dem under 74/80 eller 86/92? De är i stl 80, men Reiman i vart fall är som stl 86..
  • AochJsMamma
    HonSomVet skrev 2010-09-25 10:31:02 följande:
    Jag tycker det är lite knasigt när folk gör så. Lägger kläder som är märkta strl 80 i en annan kategori för att de är lite stora. Då får man hellre skriva det i texten tycker jag. Men det är ju förstås min personliga åsikt.
    jag tänker bara att om man lägger den i 80 så sorterar de som har 80 bort den eftersom den är för stor, o de som ska ha 86 ser den inte eftersom den ligger under 80.... sååå svårt det där! Vet inte alls hur jag ska göra?! Obestämd
    anette 81 skrev 2010-09-25 10:24:02 följande:
    86/92 skulle jag lägga dom i
    Lutar nog åt det...kanske  inkl mått så ser de ju själva att den är stor..
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2010-09-25 12:26:15 följande:
    svårt det där med stora storlekar, men jag hade lagt dom i "rätt storlek" o skrivit att de är stora. När jag tittar till mina barn på sånt som jag vet är stort tittar jag på "rätt" storlek
    kanske ska göra så ändå, då... Obestämd
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-09-25 21:15:35 följande:
    ...och jag håller med dig! Dessutom fundilerar jag på exakt hur många det är som faktiskt orkar åka på salg i syfte för att handla och sälja på TraderaObestämd Jag gör det inte..Jag åker på salg,köper det jag gillar i storlek passande mina barn..Sen använder vi det vi gör,blir det något oanvänt så åker det ut på T tillsammans med begagnat.  Och ja, mina barns garderober är väl ganska stora till storleken Drömmer Men barnkläder är nog bland det roligaste jag vet
    Amen! Instämmer till fullo!

Lite stolt *dutti Ellie* Fotat o lagt ut lite auktioner så här på lördagskvällen! Tror inte "alla" laddats upp än..

Nu, film med sambon Hjärta 
  • AochJsMamma
    TinkyWinky skrev 2010-09-27 17:04:14 följande:
    tips. ligger i fel kategori så kanske går dne lite billigare.
    en pop ws

www.tradera.com/POLARN-O-PYRET-UNDERBAR-WINDF...
    å min fast i svart verkar gå lika billigt trots att den ligger i rätt kategori... Hoppas verkligen på ninjor!
  • AochJsMamma
    mia567 skrev 2010-09-27 20:23:44 följande:
    Jag bor utomlands och det finns inte mkt roliga kläder här till vintern. Sa jag tänkte köpa lite pa tradera, men sag att dom allra flesta skriver att dom bara skickar inom Sverige. Tror ni att det är ngn idé att maila och fraga da om dom kan tänka sig skicka utomlands? Jag har ett svensk bankkonto att använda.
    Alternativet är att skicka hem till min pappa och sen kan han skicka ner det till mig men det blir onödigt mkt fraktkostnader.
    jag hade per automatik tidigare (tror alla hade det förr, om man inte ändrade själv?), men vet att det ibland var folk som mailade o frågade om man kunde öppna upp till internationell istället. Aldrig några problem tycker jag, ligger ju i mitt intresse som säljare att få fler som budar
  • AochJsMamma
    maggan75 skrev 2010-10-03 20:38:01 följande:
    Är det ngn ide att slänga ut molo lurv på T nu ?? Vad tror ni
    jag hade väntat!

Upptäckte precis att jag har avslut strax! Heeeelt missat, trodde det var imorgon! Ska bli spännande o se om det dyker upp ninjor..
    ★★Stolt mamma till Alexander★★ www.tradera.com/auktioner/Enigma2008
  • AochJsMamma
    Mamma till Simon skrev 2010-10-04 20:17:15 följande:
    Hade avslut igår, idag har alla betalat och paketen är skickade...så smidigt skulle det alltid vara Glad
    samma här! Alla utom två, men det är ändå typ 80% som betalt! Me like!
    ★★Stolt mamma till Alexander★★ www.tradera.com/auktioner/Enigma2008
Svar på tråden Traderatråden nr 16