Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Hur går det för de auktionerna ni la ut igår?

Jag la nog lite för höga utrop. Har haft 2 köp nu sen igår. Men de gör ju inte så mycket då osålt är gratis. Får lägga ut till hösten istället isf.

• Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-06-21 21:49:41 följande:
    Gaaaah- jag har skickat fel Det tog mig många år innan jag lyckades med detta konststycke.. Så nu har jag ringt en köpare och hoppas att det går vägen nu..Turligt nog vet jag tack vare mitt hästminne vad som har felat och att jag har läst fel i plocklistan..har en tendens att se fel där iblandObestämd
    Åh nej! Det är också min mardröm, trodde jag gjort det en gång men det hade jag som tur inte. Men är det bara normala och trevliga köpare så borde det ju inte vara något problem kan man ju tycka.
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-06-21 21:57:32 följande:
    Ja usch vad jag grämer mig Dock ska jag skicka denne köpares vara imorgon så då skickar jag med extraporto där. Jag är just nu jäkligt tacksam att jag vet vad som har skickats fel och till vem..att jag iaf inte har rört ihop allt och inte vet något alls!

Nu har jag beställt nya mailingbags för nu stod jag utan och när jag skulle klippa och klistra,skriva av från plocklistan så läste jag på fel rad- blir så sur på mig själv.
    Ja mailingbags is the shit! Skulle aldrig  någonsin orka sälja på T om jag inte hade tillgång till såna. Skiter fullständigt i att de kostar några kronor stycket, så jäkla enkelt ju att använda.
  • Lilla Ego 07

Mina auktioner går inte alls men som sagt de blir till att skicka ut till hösten istället. Får ta lite lägre utrop då också så kanske de blir sålda. Mina ns jeans borde ju kunna gå för 200 tycker jag när de är i fint skick och i stl 92

• Lilla Ego 07

Avslut om en timme och inte nåt bud ännu på nån av auktionernaFlört Men fick några köp nu direkt i söndags iaf och det kostar ju inte nåt nu heller så.

Men hade varit fint med några sålda då även jag har en massa molos på min önskelista och mer lär det väl bli med tiden. Fick köpt några saker idag iaf så jag stillar begäret lite under semestern iafGlad

• Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-07-05 22:31:38 följande:
    jo men jag skriver också fint använt skick i mina auktioner men fyller ut om ev tvättludd,noppror,fläckar,blekt etc.
    Enbart fint använt skick kan innebära sååå mycket olika saker beroende på vem som skriver detDrömmer
    Heeej smultron!

Vart har du hållit hus, inte på semester kan jag väl troGlad
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-07-05 22:54:05 följande:
    Heej
    Det är ju sommar och då är det stranden som lockar
    ominte skrev 2010-07-05 22:36:09 följande:
    men om den inte ÄR tvättblekt eller noppig då ? Vissa kläder har dottern typ bara provat eller haft på sig inomhus en stund, och vissa använt 1 dag sen kastar hon av sig och säger "den är trång" eller "den är för hård" och då vet jag att hon aldrig kommer sätta på sig den mer. Då har jag ofta bara tvättat en gång innan hon provat plagget och en gång till efter inför försäljning.
    Vad skriver man då?
    Nyskick såklart
    Själv hänger jag vid mina pärons pool iställetGlad Här finns bara tillgång till dypölar att bada i annars och det är big no noFlört

Även om jag är på semester så sitter jag ändå och tänker på vad jag ska lägga ut för auktioner här framöver... lite skadad kan man ju tycka...Cool
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-07-05 23:00:55 följande:
    jag badar inte heller i insjöar men är det något som jag utnyttjar så är det att numera bo i en kuststadSolig

Jag ska nu ta sommarlov,ska posta de sista paketen imorgon*liite sent för att vara jag*sen ska jag knappt logga in på Tradera förrän i augusti som det känns nu..Fast om det skulle bli en regnig period så vete katten om jag inte ska fylla en prolist
    Bo vid kusten är ju guld värt när det är sånt här väder!

Sålde vinterkläder i slutet av juli förra året och fick sålt till mycket bra priser. Iofs molo overaller men ändå.

Kommer att ha femtielva sommarklänningar efter L nu också. Men de lär ju bli att sälja dem nästa vår istället. Känns så länge att vänta baraFlört
  • Lilla Ego 07

Hallå tjejer.

Måste bara få dela med mig av ett riktigt fynd jag gjorde idagGlad

Köpte en Helly Hansen lurvjacka, röd, i stl 86 ca för 5 kr!

Inte på tradera utan en lokal loppis och den var bra gammal men fortfarande snygg och riktigt retro.

Då är det roligt att fyndaFlört

• Lilla Ego 07

Hur går T numera? Jag håller på att ladda en lång prolister men funderar på när jag ska lägga  ut den. Kan det fungera med avslut runt månadsskiftet?

Sen en annan fundering. Om man lägger ut en vara med högt utrop och inte får den såld. Är det som vanligt 3kr i osåltavgift då eller är det olika beroende på vilket pris man lägger ut dem för?

Svar på tråden Traderatråden nr 16