-
Haha ja snarare om 3 år kan jag tro Kan ju inte låta bli ju, men man kan ju tro att jag skiter pengar ibland, eller jag tycks tro det iafSmultronhjärta skrev 2010-05-05 18:52:58 följande:om du har tur... *galna shopoholic*
-
Har två klädesplagg ute i 62 Ska nog lägga ut lite mer men det är nog mest 68 tror jag.AnnaFreja skrev 2010-05-06 11:46:24 följande:Det var ju ett jättebra pris. Nån som kan se nått kul att köpa till en liten tjej i 62? Är köpsugen
-
Har varit med om det flera gånger jag med, väldigt irriterade faktiskt. Skriver till och med i mitt meddelande att det går bra att vänta med betalningen men att jag vill veta det innan men ändå så skiter vissa i det. Jag har skrivit då till de som frågar efteråt att visst det går bra absolut men hade gärna velat veta det innan de la bud.Tullemi skrev 2010-05-11 19:49:56 följande:Idag sålde jag dotterns Molo lurv och sen får jag ett mail från vinnaren som vill betala den 20.de. Brukar man inte kolla sånt med säljaren innan man lägger ett bud? Bara en principsak egentligen, klart vi kan vänta men jag tycker inte riiiiktigt att man gör så. Hade jag dessutom velat vänta med auktionen till den 20.de så hade jag dessutom säkert fått mer för den..... grrrrr.
-
Nu har jag lagt ut lite mera, orkade inte vänta tills ikväll. Går det så går det En hel del i 74 samt nån 68, 80 och 98/104.
-
Ett köp nu direkt! Sånt gillas Brukar ju inte bli så mycket bud när man kör lite högre utrop och köp nu. Men bättre men några köp nu då och då så slipper man ha avslut på alla på samma gång.
-
Hej.
Har problem med en auktion som gick ut för flera veckor sedan. Mejlade vinnarmejl direkt och fick tillbaka mejlet att de inte hade gått fram pga full inbox hos den jag mejlade. Skickade ett sms till denne om att jag inte kunde skicka nåt vinnarmejl då hennes inbox var fullt.Fick inget svar tillbaka. Har provat och mejlat en gång till men samma nu.
Har inte någon större lust att ringa, ska jag bara strunta i det? -
Ingen lust att ge negativt faktisk om ja inte behöver.... Men jag borde ju kunna lägga ut auktionen igen sen när 60 dagar har gått isf.trolltriss skrev 2010-05-12 21:27:27 följande:ja definitivt,, och ge negativt den 60 onde dagen,,,
-
Å va synd att jag missade kopparna! Har visserligen köpt på mig en klänning i stl 86 till nästa sommar men jag kan tänka mig att ha en i varje storlek bara för att de är så underbara att titta på
Själv har jag lagt ut några auktioner jag med. Gjorde dock en klantig grej häromdagen då jag la avslut nästa söndag och jag åker till grekland onsdagen efter det. Men jag får väl skriva i vinnarmejlet att ja måste ha pengarna senast tisdag för att hinna posta. -
Aha de kanske jag borde göra! Än så länge har jag inte fått några bud på dem så de gör ju inte nåt om de inte blir sålda denna gång heller :) iofs får man ju osåltavgift men de får man väl ta isf.summertime123 skrev 2010-05-23 22:41:09 följande:ett tips bara... skriv även ett tillägg i auktionerna så den som budar ser till att läsa igenom vinnarmailet direkt när den kommer! jag kan ibland låta den vara oläst i någon dag tills jag loggar in på internetbanken
-
Å va skoj ni kommer att få! Ni måste lägga in massa bilder fort som attan i bildis så man kan frossa i dem sen O tveka inte att köpa på dig lite extra cups och badges i stl 80 och uppåt och lägg ut på T sen