Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

AochJsMamma skrev 2010-03-20 19:50:01 följande:
    Förresten, minns ni meToo regnoverallen jag lade in en bild på? Var nog ett bra beslut att lägga in den med 1 kr utrop, den är uppe i 430 spänn nu .
    Härligt!!
    Pearl22 skrev 2010-03-20 19:50:55 följande:
    Jag har då en av dina på minnes....
    {#lang_emotions_sunny}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

Jag antar att jag inte är ensam om att ha avslut ikväll...antar då även att jag inte är ensam om att tycka att det går allmänt dåligt{#lang_emotions_undecided}

Men det jag ville säga att ni har väl sett att man får en gratis annons om man lägger upp den idag?
    Här ska läggas ut dyyyra nya BBselen

• Smultronhjärta
    Viktorsmamma skrev 2010-03-21 13:54:14 följande:
    åh smart! Vad kan man ta för en sådan i köp nu eller utgångsbud, då jag inte vet vad jag vill ha för den, funderat att lägga ut den länge! vi har våran ligger i källaren och skräpar en ergonomisk med "ryggstöd" använd kanske 10ggr totalt nypris 1295kr vi fick den dock gratis
    Jag har 4 stycken BB som ska ut, varav 3 nya så jag får se vilken som ska få flytta{#lang_emotions_dreamer}
    Svårt det där men iom att det är gratis så ska nog testa lagom högt utrop och se hur det går..
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-21 13:59:35 följande:
    Men smultron, är du även shopoholic när det gäller BB?? 3 nya, det låter nästan lite saftigt även i mina öron
    Jag gillar att shoppa helt enkelt Och när sonen var liten slet vi verkligen hårt på den enda selen vi hade..Liten Lova däremot är mindre impad av det här med selar{#lang_emotions_dreamer}
    Så nu ska jag testa Tradera när det är gratis annars blir det Blocket.
    Gratis är gott
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-21 14:00:48 följande:
    Ang avslut så är jag väl hyfsat nöjd på många auktionerna, hade inte trott på någon förmögenhet på dem direkt. Men min fina nya overall ligger pissigt dåligt till. Får hoppas det är ett gäng ninjor ute annars blir det ett superfynd för den som leder budgivningen.
    Såg att du har fått bud på Moloklänningen..Kanske läge att lägga ut våra 4-5 nya också då
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-21 14:04:10 följande:
    Varför är det gratis då?? Har också en svart BB orginal tror jag det är. Använt den lite grann till båda barnen, men fick så ont i nacken och ryggen när de typ var 4 mån bara så den är ju i fint skick. Har tänkt slänga ut den på T men inte tagit mig i kragen ännu. Tror den kostade 800 el nåt när vi köpte den så om man kan få några hundralappar vore det ju nice.
    Ingen aning om varför men det står en stor blaffig ruta uppe till höger på min sida på Tradera som räknar ner hur lång tid jag har på mig att få ut auktionen
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-21 14:06:03 följande:
    Yes jag såg det tänkte väl att fan ska de som sa att de va för dyrt för klänningen få rätt iaf.... men det verkar ju ordna upp sig inte för att jag gör någon direkt vinst men det är ju inte det som det var tänkt. Börjar fundera på om inte nya klänningarna i stl 62/68 kommer vara i minsta laget till sommaren?? Har du köpt några såna?
    Jo jag har dalmatiner,butterflies,regnbåge,svart med vita stars som ska ut i den storleken. De kommer inte passa i sommar,å andra sidan så har vi de i nästa storlek också så jag tvekar inte så värst där.. Sen har jag en himla massa kortärmade bodysar som ska ut också-vi använder inte body har jag insett. Det är suits som gäller varvat med klänningar
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-21 14:40:26 följande:
    Skoj!! Vilken auktion var det? Själv så vann jag tydligen en molobody nyss, lila med stjärnor, i stl 62 för 33kr För liten för min busunge men har en kompis som nyss fick en liten flicka så nu kan ja handla till henne också
    Nya Vincentskor som jag iofs hade satt en snällt köp-nu på men roligt ändå

Himla bra pris på finaste stjärnorna{#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Traderatråden nr 16