Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-03-29 18:31:06 följande:
    56 har jag svårt att tro att det blir eftersom den summan inte finns i tabellen-om jag minns rätt
    Kom på nu att du kanske skickar med B-post?
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Sessan09 skrev 2010-03-29 18:40:41 följande:
    Ingen som vet??
    Jag skulle tro att säljaren har blivit avstängd eller att just denna auktionen har plockats bort pga av den kanske bryter mot någon regel
  • Smultronhjärta
    02Smulan skrev 2010-03-29 20:02:15 följande:
    Så... ska jag frankera med 56 kr och trycka in i en postlåda???
    Japp det ska du-glöm inte att skriva avsändare
  • Smultronhjärta
    3småttingar skrev 2010-03-29 21:50:43 följande:
    Men fyyyy!! Mitt tradera konto har blivit spärrat =/=/ Totalt missat en dum liten räkning på YNKA 30 spänn typ, gud vad pinsamt. Jag har flera auktioner som går ut imorrn ju =/ Kommer allt försvinna? Fan klantig jag är! En sån liten summa!! PINSAMT för mig, tänk alla som har budat =(
    Tyvärr så blir det att börja om..
  • Smultronhjärta
    mariahammarberg skrev 2010-03-30 13:25:31 följande:
    Hej, olika reservationspris på olika saker beroende på vad jag tycker att de är värda. Guldskorna ligger på 100kr, adidasskorna på 50. men de är i FINT skick och dyra i nyypris. Set från PoP ligger på 20-40kr som reservation. Är det dyrt? köp nu val kostar ju extra från traderas sida så det valde jag bort. Men tar till mig tippsen så får vi se hur jag gör med de andra auktionerna jag änni inte lagt ut.
    Köp-nu är gratis
  • Smultronhjärta
    Linastrumpan skrev 2010-03-30 19:20:09 följande:
    Här är dagens fynd. Älskar dessa klänningar, både med kort o läng ärm! www.tradera.com/-Klanning-fran-katvig-1-kr---auktion_302968_109219 565 www.tradera.com/-Klanning-fran-katvig-1-kr---auktion_302970_109219 785
    Underbara-jag knep stl 80 hos samma säljare
  • Smultronhjärta

På tal om skickbeskrivning...
    Jag mailar aldrig om skicket på auktioner som jag är intresserad av,står det inget inkl fint använt skick så hamnar den inte i minneslistan.

Jag anser att det borde vara en regel att skick såsom hål,noppor,blekt,fläckar,ludd ska skrivas ut! Nästa steg för Tradera kanske?
    Fast det är klart...med tanke på hur deras stapelgränser ser ut så är ju frågan ifall de skulle reda ut det

• Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-03-31 07:07:35 följande:
    Godmorgon!!  Ninjats nåt kul?
    God morgon!

Inte ninjat så mycket men jag ska... idag
Svar på tråden Traderatråden nr 16