Traderatråden nr 16
Klädpaket med olika typer av kläder, tröjor, byxor, klänningar, vad lägger ni det under? Övrigt?
Klädpaket med olika typer av kläder, tröjor, byxor, klänningar, vad lägger ni det under? Övrigt?
åh vad det är jobbigt när vissa saker går upp över nypris! har en pop-tunika ute, ny och jättesöt, men ändå.. prislappen sitter på och det känns ju lite sådär när köparen får se den sen eller? samtidigt så får väl folk buda som de vill, tycker de att plagget är värt såpass så.. jaja, i-landsproblem..
schenker höjer ju sina priser på tisdag, om jag lägger ut en auktion med avslut efter tisdag, då blir det väl det nya priset? förresten, hur betalar man schenker-frakten? med kort eller via internetbanken?
skjorta och khakishorts från h&m i jättefint skick, vad skulle ni satt för utrop på de? alltså som ett set. storlek 86/92.. Har ingen lust att ge bort kläderna, men är rädd att sätta för högt!
gaa, sitter och förbereder för att lägga ut annonser, men blev lite nollad när jag skulle skriva storleken i annonsen på ett Knuckelheads-plagg.. Det står storlek 4T, vad innebär det? Är det 4 år eller? Och vad motsvarar det isåfall? Nån som vet?
vad är ett ok utropspris för ett par randiga molobyxor, hyfsat skick, lite tvättluddiga? är 49:- för mycket?
jag har en köpare som vill att jag skickar en overall som hon vunnit innan pengarna syns på mitt konto.. hon har bifogat ett "kvitto" på överföringen från sin internetbank, men ändå..? Jag har aldrig skickat innan jag ser pengarna på mitt konto, gör ni det?
så = då
vågar man sätta 1 kr i utrop på nya PoP-kläder (cerice basrand body och leggings)? Och en ny molo-body (lila med stjärnor)?
Nån som vet vart man vänder sig om ett brev inte kommit fram med Posten? Är det inte så att man kan "efterlysa" det nånstans?
lite avslut idag, kika gärna in, finns bl.a. Villervalla, Pop, Me & I.. http://www.tradera.com/auktioner/jonnah_80