Inlägg från: j o n n a h |Visa alla inlägg
  • j o n n a h

Traderatråden nr 16

vart skulle ni lagt en småfolktröja i strl 92/98? under 86/92 eller 98/104?? ibland blir det irriterande med dubbelstorlekar.. {#lang_emotions_undecided}

♥ V & E ♥
  • j o n n a h
    Hannah74 skrev 2010-03-29 21:45:17 följande:
    86/92 för då kan de växa i den i stället för tvärtom.
    såklart! smart tänkt! tänkte inte så långt! {#lang_emotions_cool}

tack, då blir det så!
    ♥ V & E ♥
  • j o n n a h

godkväll i tråden, längesen jag skrev nåt här nu, men läser desto mer.. {#lang_emotions_smile} ska sälja massor av tjejkläder, strl 62-92, vad tycker ni, kläder till babytjej, strl 62-68, helt nya och nästintill nya, metoo, lindex, pop, bamse, 1kr utrop eller högre utrop? 1 kr lockar ju många, men jag vill verkligen inte ge bort kläderna.. ska man göra paket eller ska man "para ihop" kläderna till matchande set?

och en klänning, typ madicken, ni vet med knäppning hela vägen i ryggen, lite romantisk sådär med volang längst ner, heter det förklädesklänning eller vad kallar man det?

♥ V & E ♥
  • j o n n a h
    trolltriss skrev 2010-04-10 20:52:33 följande:
    sålde dotterns förklädes klänning som "madicken klänning " strax före jul var det. Hade gjort matchande set på det minsta. Bamse och pop för en kr,,, me too ( ingen aning ) och lindex något högre, 'Babykläder finns ju såååå mycket av på tradera., så fina foton som lockar är ett måste.
    tack för svar! tror du att matchande set säljer bätte än ett paket med 7 plagg (en klänning, ett par leggings, två tröjor, en t-shirt, en tunika och ett par byxor)?

Jag vet, finns ju mängder av kläder i pyttestorlekar, så man vill ju inte försvinna i mängden.. har tagit fina kort (tycker jag iaf {#lang_emotions_dreamer}), tänkte lägga ut imorgon.
    ♥ V & E ♥
  • j o n n a h
    trolltriss skrev 2010-04-10 21:04:46 följande:
    blir nåt tokigt med citatfunktionen, men men..

kanske är så.. men alla kläderna passar bra ihop faktiskt, allt är i vitt/ljusrosa/cerise.. så jag tror att jag kör på ett paket ändå och så tror jag att jag vågar mig på 1 kr i utrop, kan ju inte bli mer än pannkaka, lite ska man väl få för det i alla fall!

tack för dina svar!
    ♥ V & E ♥
  • j o n n a h
    mariahammarberg skrev 2010-04-11 09:39:48 följande:
    tycker inte att det gör ngn skillnad... varför skulle det vara bra att hålla dem på olika tider? Betalar man inte för att ge exakt sluttid. Som gratis val finns väl bara auktion 1-14 dagar....
    kanske nån som skulle vilja buda på flera av dina auktioner, men om de slutar exakt samtidigt så blir det svårt att ninja! man kan väl ange att de ska sluta med typ 1 minuts mellanrum när man anv prolister tror jag.
    ♥ V & E ♥
  • j o n n a h
    Mrs B skrev 2010-04-11 09:44:52 följande:
    Och det finns mer i minneslistan... En liten fråga... När lägger ni omdöme som säljare? Av mina (hela ) fyra auktioner som skickades förra veckan, så har ingen köpare lagt omdöme, känns så trist! Skulle ju vilja att de satte först sas...
    jag sätter alltid omdöme EFTER köparen! tycker det känns bäst att vänta, så man vet att han/hon är nöjd!
    ♥ V & E ♥
  • j o n n a h
    ominte skrev 2010-04-11 09:50:26 följande:
    Vet inte riktigt...brukar också lägga efter att köparen har lagt men sist la jag på en säljare och hon la negativt på mig efteråt. Visserligen felaktigt men ändå. Fick mig att fundera på när jag ska lägga omdömen. Kanske väntar längre än jag brukar från och med nu.
    usch då så trist! löste det sig då, eftersom det var felaktigt?
    ♥ V & E ♥
  • j o n n a h

alltså, det här med 1 kr utrop vs högre utrop.. hade ute en ny pop-mössa för ett par veckor sen som blev osåld, 79 i utrop och 80 i köp nu. la upp den på nytt med 1 kr utrop, går ut ikväll och är uppe i 91 kr med över två timmar kvar.. lite kul! 1 kr är nog ganska lockande (och lite spännande som säljare också, kul med alla bud)!

♥ V & E ♥
  • j o n n a h
    h80 skrev 2010-04-12 10:32:58 följande:
    har inoxat dig :)
    har du lust att inboxa mig också? {#lang_emotions_dreamer}
    ♥ V & E ♥
Svar på tråden Traderatråden nr 16