Traderatråden nr 16

Jag heter Numinen på tradden (får man länka nu för tiden?)
Förresten, jag är ute efter ett par Molo rådjurstights i st 98 så om ni springer på några får ni gärna hojta till.
Nu börjar det röra liite på sig, men det är ju fortfarande nästan två dagar innan avslut. Hoppas på en slutspurt!!
Jag har också avslut ikväll, ser riktigt bra ut på en del men en hel del utan bud. Har i och för sig satt hyfsat höga utrop, känner inte för att "ge" bort vissa saker. Hoppas dock på ninjor (såklart )
De har med gratis osålt avgift, skulle man ha någon kampanjkod för det?
Jag har jätte många auktioner ute (vuxen kläderna går ut imorgon) och jag ligger knappt en tusenlapp under utropen. Spännande är det. Usch vilken tradera nörd man är
Nu har jag packat och fått iväg 41 paket av 66, helt OK med tanke på att avsluten var i onsdags och torsdags.
En ny äkta Canada Goose jacka, tradera eller Blocket vad tror ni?
Hmm, hade en vinterjacka i stl 92 ute på Tradera och fick inget bud alls. Lade ut den på Blocket och inom ett dygn är det två som vill ha den. Då till et högre pris än jag hade som utrop. Skumt, eller så skall man lägga ut de dyrare sakerna på B istället.
Har någon varit med om att en betalning inte kommit fram. Jag har en köpare som säger att hon har betalt och att pengarna är dragna men jag kan inte se dem hos mig. Hon betalade för 2 dagar sen, kan det ta så lång tid för pengarna att föras över? Jag har Nordea.
Konstigt, jag tycker att det går helt OK kanske inte superbra men jag fick iallafall bud på det mesta när jag hade mina anonser ute nu i månadskiftet. Fick ovanligt mycket sålt på köp nu. Tycker att skor/kängor/stövlar gått bättre än tidigare.