Traderatråden nr 16
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
När skulle ni lägga ut vinterkläder och vinterkängor? Nu eller nästa månad? Har en del höst grejer ute nu, men tvekar lite när det är bäst med overaller och sånt... Hur gör ni?
Hejsan, en fråga om fakturorna på Tradera. Jag traderar ju en hel del och brukar alltid få mail om jag har en faktura att betala, den här gången har jag inte fått något mail men har en faktura på 3 kronor såg jag nu när jag gick in och tittade. Kan det vara så att det är ett så litet belopp att det läggs på nästa? Eller måsta jag skynda att betala den nu för att inte bli avstängd? Nån som vet?
Frågan har säkert varit uppe tidigare, men vimtekläder skall man lägga ut dom nu eller vänta till slutet av september?
Tack för svar, slängde ut allt nu ikväll. 64 auktioner, phu. Tack och lov för Prolisten
Nu har jag lagt upp 33 auktioner till. Är sååå trött på att fota och skriva just nu. Men det är ju alltid kul när buden börjar trilla in och ännu roligare när det kommer in pengar på kontot