Inlägg från: Nicke Nyfiken |Visa alla inlägg
  • Nicke Nyfiken

Traderatråden nr 16

AnnelieTyresö skrev 2010-03-21 19:09:55 följande:
    Finns det nån av er som Traderar här i Sthlmstrakten?
    Jag gör det
  • Nicke Nyfiken
    MejaKiZnic skrev 2010-03-22 19:57:19 följande:
    Usch ja, avslutet igår gick super Vågar man lägga ut galonkläder för 1 krona`?
    Det var jag som vann Katvig galonisarna har inte sett nått vinnarmail än eller har jag missat nått?
  • Nicke Nyfiken
    MejaKiZnic skrev 2010-03-22 20:25:04 följande:
    Nej nej har fullt upp just nu med auktioner men ska skicka så fort jag fått ut en ny omgång
    OKI då vet jag.

Hoppas att ninjorna inte tittar för mycket på tv ikväll
  • Nicke Nyfiken

När skulle ni lägga ut vinterkläder och vinterkängor? Nu eller nästa månad? Har en del höst grejer ute nu, men tvekar lite när det är bäst med overaller och sånt... Hur gör ni?

• Nicke Nyfiken

Hejsan, en fråga om fakturorna på Tradera. Jag traderar ju en hel del och brukar alltid få mail om jag har en faktura att betala, den här gången har jag inte fått något mail men har en faktura på 3 kronor såg jag nu när jag gick in och tittade. Kan det vara så att det är ett så litet belopp att det läggs på nästa? Eller måsta jag skynda att betala den nu för att inte bli avstängd? Nån som vet?

• Nicke Nyfiken

Frågan har säkert varit uppe tidigare, men vimtekläder skall man lägga ut dom nu eller vänta till slutet av september?

• Nicke Nyfiken
    fjonkan skrev 2011-08-15 10:19:06 följande:
    Nicke Nyfiken skrev 2011-08-14 22:59:00 följande:
    Tack för svar, slängde ut allt nu ikväll. 64 auktioner, phu. Tack och lov för Prolisten
    Hur får man ihop så många??? Beundransvärt är det:)
    Köper för mycket kläder kanske?? Då har jag ändå ca 15 par skor/kängor som skall ut också, men det blir om några dagar.
  • Nicke Nyfiken

Nu har jag lagt upp 33 auktioner till. Är sååå trött på att fota och skriva just nu. Men det är ju alltid kul när buden börjar trilla in och ännu roligare när det kommer in pengar på kontot

Svar på tråden Traderatråden nr 16