Inlägg från: x karin76 |Visa alla inlägg
  • x karin76

Traderatråden nr 16

ominte skrev 2010-04-11 09:42:32 följande:
    Skit i att försöka få bort det och beskriv det i auktionen istället. Skulle jag ha gjort.
    Japp det blir nog så. Förhoppningsvis köps den av någon som inte bryr sig om den lilla pricken. Har man småbarn kan det ju vara skönt att ha kläder ibland som man inte behöver vara supermegarädd om.
    ★ Jack 2007 ★ Cleo 2009 ★ www.tradera.com/auktioner/x_karin
  • x karin76
    Mamma till Simon skrev 2010-04-11 15:54:13 följande:
    X karin: idag har min lilla tjej på sig hängsleshortsen som jag köpte av dej och hon är super snygg jag är verkligen nöjd
    Vad roligt! Är lite synd vi aldrig hann använda dem mer än en ggn.. tyvärr blir det ju så när man handlar på sig lite för mycket kläder.

Nåväl.. Snart går föräldraledigheten mot sitt slut.. och med Traderas skenande priser så lär barnklädskontot minska drastiskt också. Både bra och tråkigt på samma gång...
  • x karin76
    Jessika82 skrev 2010-04-11 22:48:57 följande:
    i samma annons Vill bara göra er uppmärksam på fraktkostnaden, som kan bli både högre o lägre.
    Men suck.. Det är så mycket mindre jobb med att ta reda på fraktkostnaden INNAN auktionsslut än efter, man slipper ju hålla på och skriva vinnarbrev osv, begriper faktiskt inte varför folk inte fattar det.

Om man säljer på Tradera tycker jag att man får se till att skaffa tillgång till en våg. Man har ju lätt igen den lilla kostnaden för en våg om man ser till hur otroligt mycket jobb man sparar både vid skapandet av auktionerna och då auktionerna gått ut och man slipper maila alla köpare.
  • x karin76
    namera skrev 2010-04-11 23:50:29 följande:
    Jag har fått ett paket med ett bebisplagg. För det första skulle det vara oanvänt, men har stora fläckar. Men, roligast av allt, jag fick 2 mjölbaggar på köpet! Tur jag inte är småkryps-/skadedjursrädd...
    Men fyy vad äckligt!
  • x karin76
    Miss Maya skrev 2010-04-11 19:58:03 följande:
    Ooooh! Jag hade koll på ett par kavatskor till dottern och tänkte ninja dem (gillar uttrycket, haha), men det var någon annan som var en bättre ninja än jag. Jag trodde jag gick säkert, men icke! Attans.
    Någon ville kanske betala mer helt enkelt.. För du la väl ditt maxbud när du la budet? Trist.. men man får se det som att det kommer troligtvis flera liknande auktioner inom kort, så får du prova med dem i stället.
  • x karin76
    Pixxi skrev 2010-04-12 18:53:11 följande:
    www.tradera.com/Trekvarts-Jeans-TUFFA-storl-9...Typiskt... la dessa helt fel
    Folk hittar dem nog ändå, storleken står ju i rubriken, det är nästan viktigare än att lägga dem i "rätt" kategori. Jag brukar aldrig söka i kategorierna nästan (om jag inte har oändligt med tid), utan oftast bara på märket, plaggtypen och storleken.
  • x karin76
    MejaKiZnic skrev 2010-04-12 19:47:04 följande:
    www.tradera.com/Pop-skaljacka-st-92-polarn-po...Tog denna på KÖPNU igår, kul att se hur skicket är. Blir perfekt till dagis =) Hur mycket hade ni gett för ett paket i stl 62/68 innehållande 4 bodies och 1 par byxor plus strumpor från Me&I och Polarn?
    Beror helt på motiv och skick. I nyskick från 99 kr och uppåt..
Svar på tråden Traderatråden nr 16