-
Hihi.. Kunde hon inte tagit en ny bild? Tror det är svårt att få bud på en sån suddig..Tettan skrev 2010-04-10 21:30:28 följande:Alltså - kolla in bilden.... www.tradera.com/TROJA-H-M-auktion_302828_1093...
-
Men suck.. Har en auktion med nypris runt 350-400 kr som ligger på 13 kr, vad glad man blir. "Spänning i tillvaron", är det vad det kallas?
-
Hehe... jag säger då det.jj81 skrev 2010-04-10 22:34:02 följande:Om man ska vara oärlig i sina annonser kanske det är en bra idé att inte avslöja sig www.tradera.com/Fint-set-med-klanning-och-str...
-
Tack!Maj bebis skrev 2010-04-11 00:03:39 följande:xkarin76gud va fina kläder du säljer, hade jag haft en liten tjej hade jag köpt alla
Hoppas de med liten tjej tänker som du. -
Man får trösta sig med att av några få auktioner som man missat något på (t ex copy paste) osv och får ta tillbaka/göra om, så är det många många andra som går smidigt och bra och inget problem alls. Bara att bita ihop och göra om och göra rätt.Jontesfru skrev 2010-04-10 22:52:04 följande:o här har jag klantat till det. Glömde uppenbart att ändra i en auktion... o upptäckte det nu när köparen klagade.... Jag lade upp tre olika efter varandra o kopierade. Jackan o byxan stämde men windstoppern var ju betydligt mer använd o skulle ju tagit bort o lagt till men glömde det. Så nu vil hon ha tillbaka pengarna o det får hon ju, men så irriterad jag blev på mig själv. Samtidigt så stod det ju att den var använd och jag lade ut den för 1kr. o hade den varit i nyskick hade jag ju inte lagt ut en polarn windstopper för det, men så resonerar kanske inte alla... men jag är ju som sagt irriterad på mig själv!
Skönt du hade en förstående köpare iaf som inte bara satte neg och var sur... -
Japp nästa ggn du använder prolister, klicka i hur långt mellanrum du ska ha mellan auktionerna. Om du inte ändrar blir det 0 sekunder mellan.mariahammarberg skrev 2010-04-11 08:20:25 följande:Jessika82 skrev 2010-04-11 08:25:21 följande:om jag får säga något så går alla annonser ut samtidigt...lagt ut lite nya annonser...www.tradera.com/auktioner/maria_hammarbergngn som kan svara på mina två frågor ovan?
-
Hmm, behöver lite råd. Ska lägga ut några vuxenplagg, varav jag såg på ett att det finns en liten liten prick på ett ställe på en klänning. Har inte sett det tidigare, den är väldigt liten och man tänker inte alls på den pga mönstret, om man inte tittar supernoga/nära.
Har tänkt skriva ut det med foto i auktionen så är det ju inga konstigheter, och tipsa om att ev prova med fläckborttagning för det har jag ju inte gjort.
Eller ska jag chansa på att behandla den och tvätta en gång till i maskin, plagget blir ju lite grann mer tvättluddigt och det är inte säkert den ens går bort. Vad vinner/förlorar man på..?
Är bara rädd för att om jag skriver att "där är en liten prick, har tyvärr inte provat med fläckmedel" så tror folk att jag egentligen redan HAR provat och den helt enkelt inte gick bort, och försöker få plagget sålt ändå. Nu är ju så inte fallet, men det känns som om folk misstänker det, hoppas det framgår hur jag menar.
-
Beror på vilket mönster och vilken modell det är. Ca 895 kr kostar vissa.Väntarochlängtar skrev 2010-04-11 09:31:12 följande:Vad kostar en One tree Hill (?) skötväska ny?
-
:-*Mrs B skrev 2010-04-11 09:37:09 följande:Säger detsamma! Så nu har jag budat lite...
Nä nu är det dags att riva tapet... Skoj! Not.. -
Nej det kostar inget att du lägger upp dem med 1 min mellanrum (eller mer), du anger det då du trycker LADDA UPP, det kostar inget extra. Den första auktionen går ut vid tiden då du trycker LADDA UPP, de övriga med mellanrum därefter.j o n n a h skrev 2010-04-11 09:42:16 följande:kanske nån som skulle vilja buda på flera av dina auktioner, men om de slutar exakt samtidigt så blir det svårt att ninja! man kan väl ange att de ska sluta med typ 1 minuts mellanrum när man anv prolister tror jag.Ja precis. Jag försöker själv ofta köpa flera saker av samma köpare för att få ner frakten, och då föredrar jag att köpa dem när det är bara några sekunder kvar så slipper jag betala så mycket. Men men.. Är det som i hennes fall att alla slutar samtidigt, då får jag antingen lägga ett bud och hoppas att jag vinner den auktionen, och sen struntar jag i resten. Vill inte lägga bud på 5 och sen vinna 1 och till högt bud och hög frakt (per aktion). Men det är ju bara jag, andra resonerar kanske annorlunda.j o n n a h skrev 2010-04-11 09:42:16 följande:kanske nån som skulle vilja buda på flera av dina auktioner, men om de slutar exakt samtidigt så blir det svårt att ninja! man kan väl ange att de ska sluta med typ 1 minuts mellanrum när man anv prolister tror jag.