Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

Första avslutet avklarat, två kvar!! Spännande, brukar inte sälja skor men det går ju helt ok!

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    aLttjolajban skrev 2010-05-26 06:25:37 följande:
    samma via här av en köpare som skulle betalt senast 19/5jag tycket T borde göra om poängsystemen så säljaren kan fylla i omdömmen på hur snabb köpare betalar,hur mailkontakten osv ärpå så vis får ju säljare reda på hur ev köpare är
    håller VERKLIGEN med!!!
  • AochJsMamma
    CissiP skrev 2010-05-25 20:33:06 följande:
    Skriver igen för jag tror du missade mitt inlägg förut:Hej, Skriver inte ofta här men läser.. å lär för att börja sälja senare! Har dina ballerina i minneslistan och har mätt skor här hemma som sjutton. Håller mig på 38 oftast men är gravid och fötterna sväller. Alla skor jag mäter här hemma är typ 24. Skiljer det verkligen så mycket mellan storlekarna, som en hel cm? Stämmer 25? Frågar desperat för jag tyckte ju så himla mycket om dom!
    men ÅÅ vad synd att jag missade ditt inlägg!! Inte sett att du skrivit förrän nu, förlåt! Synd att du inte mailade eller skrev i gb..

Antar att du inte vill att jag ska mäta längre..men överlag så kan det skilja en hel del mellan märken ja...
  • AochJsMamma
    x karin76 skrev 2010-05-28 08:27:55 följande:
    Har en söt Mololurv i fin vårfärg ute för bara kring hundringen just nu om någon är sugen. För övrigt hade jag avslut igår, är jättenöjd! Fick sålt mina för stora jeansshorts för över halva nypriset. Visserligen har jag redan slängt ut ytterligare pengar på ett par nya shorts i rätt storlek, men det är ju bra att få så pass mycket för ett par från Lindex, var inte ens Levis/Diesel eller nåt annat känt jeansmärke.
    fiiiiiin, men för liten tyvärr
  • AochJsMamma
    x karin76 skrev 2010-05-28 09:48:39 följande:
    Jag går oftast själv och lägger mig vid 22-22.30 så jag budar ogärna på saker som avslutas efter 22.30. Men det är ju bara jag det.Sen beror det ju lite på vad man säljer för något. Vanliga kläder till vuxna kan funka vid den tiden, men barnkläder är lite svårare kanske.
    instämmer
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-05-28 21:15:45 följande:
    Jag oroar mig inte alls eftersom jag inte har någon anledning att göra det,även om det kanske lät så i mitt inlägg.Däremot kan jag säga att det fanns en hel del på salgen vars halva säck plockades i säljasyfte-dom borde tänka på det där med att skatten.Jag tänkte tanken men insåg att det fanns alldeles för mycket som jag själv ville ha så extrakaniner och sådant fick renas ur rätt snabbt
    säger detsamma!!!
  • AochJsMamma
    Tullemi skrev 2010-05-29 14:09:40 följande:
    En snabb fråga: ett litet paket som jag ska skicka väger 105 gr. Skicker ni det för 12:- eller 24:- på Tradera? Ska jag chansa på 12:-....?
    12 kr...
  • AochJsMamma
    Minnie69 skrev 2010-05-30 02:14:16 följande:
    Någon som använt traderas sälj en vara gratis erbjudande. Står "innan söndagen den 30/5 2010." brukar inte erbjudandena från tradera vara förlagda till att inkludera söndagen? Nåja, nu har jag redan slängt ut min gratis annons med avslut på en sen lördagkväll, får se hur den går , kul att sälja igen iaf, var läääänge sedan
    erbjudandet gäller till midnatt ikväll....
  • AochJsMamma

avslut på Conversen ikväll!! Riktigt spännande faktiskt, eftersom de är lite ovanliga i mönstret, så kan det ju gå hutr som helst. Jag är redan jättenöjd, men ska som sagt bli spännande!!

Måste ju få ut en till auktion ikväll på nåt för att utnyttja erbjudandet.,..frågan är bara på vad? Det ska ju vara nåt som ger lite högre provis.. {#lang_emotions_undecided} Tror ni det är för tidigt med Ecco sandaler (dam/vuxen) ? Är i nyskick, men kan inte ha dem längre efetrsom fötterna blev större efter graviditeten..hann knappt användas av den anledningen.. så vill ju inte slumpa bort dem... men Ecco brukar ju gå br ahar jag sett??

• AochJsMamma
    summertime123 skrev 2010-05-30 12:37:23 följande:
    Jag tror att ecco kan gå rätt bra faktiskt, vad är det för strlk? har dock märkt att man inte ska lägga ut vuxenskor för 1 kr i utrop enl egna erfarenheter. Det har slutat i katastrof de gånger jag testat Om det inte varit converse...
    conversen la jag för 1 kr, men de kanske är ett undantag... tänkte att Ecco oxå är ett säkert kort..? Hmm..tål att tänkas på. De är i stl 39.. svarta, receptor ( alltså de som är så bekväma..)
Svar på tråden Traderatråden nr 16