Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

backi2008 skrev 2010-04-25 21:16:56 följande:
    www.tradera.com/POP-MUDDJEANS-STL-98-PO-P-VA-...Tar tacksamt emot all hjälp!! Är iof inte så mycket pemgar men man blir ju arg när man blir lurad...
    fast om man kollar omdömena så har ju en annan person vunnit den 15.e och fått sin vara för hon har lämnat positivt den 20:e, varför skickar hon bara till vissa?! konstigt, jag mailade i fredags och frågade om hon postat min klänning men inte fått nått svar men det är ju bara en vecka sedan jag vann...får väl vänta lite till och hoppas på det bästa
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    mariahammarberg skrev 2010-04-25 21:41:10 följande:
    går manin och kikar så står det att kontot är avaktiverat...
    ja fast det räcker ju att man glömt räkningen för man ska bli det
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-04-26 08:26:20 följande:
    Har fått en fråga från en från schweiz som undrar om jag kan öppna upp en auktion så att hon kan bjuda på den. KOstar det nått extra? bankavgifter o så?
    det bästa är väl om du ringer banken och frågar, kanske är olika beroende på vilken bank man har...nu gissar jag bara alltså
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Soltoa skrev 2010-04-26 11:51:12 följande:
    Hejsan alla vana traderare! :)Får jag slänga in en liten fråga..?Om jag skickar något och råkar sätta på för lite porto, hur blir det då? Jag skriver alltid avsändare. Får jag en räkning då på portot som fattas eller får personen jag skickar till det? Vill inte att mina köpare ska behöva råka ut för mitt "slarv" isf! :) Någon som vet hur det funkar? :)
    bara du skriver avsändare så kommer räkningen tiull dej om de upptäcker det vill säga
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Soltoa skrev 2010-04-26 11:51:12 följande:
    Hejsan alla vana traderare! :)Får jag slänga in en liten fråga..?Om jag skickar något och råkar sätta på för lite porto, hur blir det då? Jag skriver alltid avsändare. Får jag en räkning då på portot som fattas eller får personen jag skickar till det? Vill inte att mina köpare ska behöva råka ut för mitt "slarv" isf! :) Någon som vet hur det funkar? :)
    man får räkning på portot som fattas samt en avgift på 25kr
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-04-26 18:26:57 följande:
    Är väl inte riktigt jämförbart med att ta bort prislappen och en märkning av plagget med tusch kan väl jag tycka.Tycker inte det borde vara så svårt att skriva ut i annonsen om plagget är namnmärkt men tydligen så är det väldigt jobbigt.
    Instämmer helt.
    Vill också veta om plagget är namnat. Tycker att det ska stå i objektbeskrivningen, precis som man får skriva och tala om varenda annan liten defekt.
    Man kan väl skriva nyskick men lägga till att den är namnad...hur svårt är det egentligen att lägga till det.
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Bobbenn skrev 2010-04-26 18:50:22 följande:
    Vill man ha onamnat och perfekt skick ska man nog låta bli att köpa på tradera överhuvudtaget. Det är mitt slutliga ord i diskussionen
    Det handlar väl inte om vad man vill ha, utan att man vill veta vad man får.
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

Snart börjar mina avslut...fast jag har lagt lite högre utrop den här gången så allt blir nog tyvärr inte sålt, men då får de gå en runda till och hoppas att nån nappar då{#lang_emotions_smile}

Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Thelma82 skrev 2010-04-26 19:30:43 följande:
    Vad mycket fint! Lite velig nu på om jag skulle ha tagit högre utrop på mina nya, svettigt men spännande!Lycka till
    Tack! {#lang_emotions_smile}
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16