Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

Ni vet den där gratis auktionen som var i mars nån gång (1 st, fick välja till highlights etc)..har de tagit bort den helt o hållet från era fakturor oxå? För min står inte ens med såg jag nu, trodde kanske att de skulle skriva typ 0 kr..bara så att den inte dyker upp senare (vilket jag iofs inte tror..)

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma

Nu har jag oxå spärrat alla tre idioter som ni länkade till, stackars säljaren!!

Laddat pron med ett par (äkta) Converse i stl 39 med ovanligt print (vita med rött blommönster). Verkligen superfint skick! Vilket köp nu tycker ni jag ska ha?

• AochJsMamma
    Mamma till Simon skrev 2010-05-22 19:16:48 följande:
    instämmer tyvärr
    samma här... märkligt lika nick oxå.. {#lang_emotions_undecided}
  • AochJsMamma

Nu har jag äntligen fått ut mina converse! Ska bli kul att se vart de slutar...är ju ovanliga, så det kan gå åt vilket håll som helst! Lite kul.

• AochJsMamma
    x karin76 skrev 2010-05-22 20:35:45 följande:
    Lycka till!
    Tack!
  • AochJsMamma
    x karin76 skrev 2010-05-22 20:37:12 följande:
    Sådär! Barnen somnade tidigt för en gångs skull så 5 auktioner kom upp - lite söta vuxenplagg i 38 (bl a Odd Molly) om någon behöver fylla på garderoben.
    älskar Odd Molly, men tyvärr för liten storlek för mig..
    Pearl22 skrev 2010-05-22 20:37:45 följande:
    Spännande! Jag är sugen på att köpa ett par converse, men dina var aningen för söta för min smak. Helsvarta är mer min stil
    svarta är oxå snyggt!
  • AochJsMamma
    x karin76 skrev 2010-05-23 22:53:59 följande:
    Underligt hur vissa plagg ALDRIG verkar dyka upp på Tradera, trots att de är från ett vanligt märke. Har jättelänge hållt utkik efter en speciell tshirt från Lindex som fanns på pojkavdelningen sommaren 09, men den dyker aldrig upp. Inte i någon storlek alls. Märkligt..
    har oxå funderat på det där... visst är det märkligt???
  • AochJsMamma

Bobenn: tror inte det stämmer, man kan väl som du skriver inte genomföra transaktionen om det saknas en siffra?? Inte med Nordea iallafall... Ring banken om be dem hjälpa dig, de kan även svara ja eller nej om du frågar om pengarna förts över till personens konto (om du anger namnet för dem).

• AochJsMamma
    x karin76 skrev 2010-05-24 08:19:59 följande:
    Det går rykten här i tråden om att det är budtrissning på dina auktioner (bläddra tillbaka till gårdagens inlägg). Tror du får nog bemöta den kritiken först innan folket som hänger här hjälper dig med åsikter, svar på frågor osv.
    säger verkligen detsamma! Läser du inga andra inlägg än dina egna?? Förstår inte hur man kan missa..
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-05-24 08:25:39 följande:
    De kanske mest gillas av icketraderare Jo det är sant,det finns de som inte har ett Traderakonto att (miss)bruka och dessutom de som inte ens vet vad Tradera är Hur är det möjligt?
    haha VA? Är det så?
Svar på tråden Traderatråden nr 16