• h80

Traderatråden nr 16

Viktorsmamma skrev 2010-04-10 19:44:26 följande:
    Jag tror inte det är försent. Det är ju fortfarande mycket snö i norra delen av sverige och våren börjar ju komma där nu.sett popskaljackor ute nu som går ut idag som ligger uppe i mellan 250-400kr =)
    vågar kanske lägga ut den då (får bli imorgon) den är helt ny, så jag vill ju ha en del för den :)
  • h80
    Viktorsmamma skrev 2010-04-10 19:53:11 följande:
    årets modell?eller förra årets?om du har tur kan du få en hel del för den!
    höstens modell, köpte den till lilltjejen till hösten, tog en mörkblå eftersom jag tröttnat på rosa o rött. men nu har hon vuxit ur den hon har o behöver en ny o jag vill ha en röd istället.
  • h80
    Viktorsmamma skrev 2010-04-10 19:57:33 följande:
    =) okej, jo alltså du får nog en del för den. jag gav 450kr för min som var köpt i höstas ny med lappar. dvs 200kr billigare än i butik.Säljaren hade inte tagit bort realapparna från den och hon hade gett 485kr för den. så hon blev säkert nöjd med=)
    det låter bra :)
  • h80

visst var det nån i denna tråden som köpte ny fixjacka på t för ett tag sen? Mer än jag alltså

• h80
    anette 81 skrev 2010-04-10 20:40:27 följande:
    jag har köpt en där
    tänkte på de från kina (eller vad de var) var det en sån du köpte?
  • h80
    Lejån skrev 2010-04-10 21:27:54 följande:
    Det var nog jag det...
    Ja, det var det :) har du fått din än? Min har fortfarande inte kommit.............det har ju snart gått en månad
  • h80
    Lejån skrev 2010-04-10 21:41:32 följande:
    Nix, inget paket ännu. Börjar bli smått nervös, för jag köpte ju inte bara en utan två jackor... OCH två byxor... *skit* Har mailat och frågat när de postades men inget svar. Har dock sett att flera fått sina som vunnit efter mig, vilket ju gör att jag blir mer nervös.
    jag köpte oxå 2 jackor, börjar precis som du bli nervös. Mailade precis, får väl se om jag får svar. Kollar man omdömen så är det ju många som klagar på att det tar lång tid, så vi får hoppas att de dyker upp.
  • h80
    ominte skrev 2010-04-11 19:32:35 följande:
    Oops, har en mololurv ute som är i toppskick vilket också står i beskrivningen. Men nu såg jag att jag har missat att skriva att själva lappen i nacken är lös på ena sidan, dvs den har lossnat helt på ena sömmen/sidan och hänger på den andra sömmen. Ni som har/haft såna vet ju hur de är sydda. SKäms sååå att jag har missat skriva ut det  Tycker ni att det är en stor grej? Personligen bryr jag mig inte men jag vet ju att andra lägger stor vikt vid sånt! Ska jag lägga till det i objektsbeskrivningen? JAg vet inte riktigt hur jag ska beskriva det, tycker det är nog svårt att förklara för er, här.
    Jag hade nog skrivit till det i beskrivningen, mest för att ingen ska klaga sen. För mig så hade det inte spelat någon roll, men man vet ju aldrig.
  • h80

Ouups råkade ninja lite..............bäst att lägga ut några auktioner själv så jag får in lite pengar {#lang_emotions_smile}

• h80
    AochJsMamma skrev 2010-04-11 22:22:04 följande:
    vaaad?? Mina skaljackor går skrämmande lågt, avslut imorgon.. redigt nervös här hemma kan jag säga!Fundilurar på ett sommarpaket, shorts, linnen, t shirts etc...nu eller vänta ett tag för bästa resultat?Kavatsandaler helt ny, nu eller vänta för bästa??
    denna, dotter "behöver ju verkligen" fler lurvar {#lang_emotions_wink}

http://www.tradera.com/Molo-lurvfleece-stl-92-i-perfekt-skick-auktion_302782_110403182
Svar på tråden Traderatråden nr 16