• h80

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-03-20 18:08:54 följande:
    Härmed lovar jag att det dröjer väldigt länge innan jag lägger avslut på en söndag igen!Mina auktioner som går ut imorgon ligger skrämmande lågt
    håller koll på dina imorgon :)

jag har också avslut imorgon, hoppas på 60 bud till.........då kommer jag upp i 400 :)
  • h80
    Pink Muffin skrev 2010-03-20 22:23:14 följande:
    Nån som köpt Converse på T? Blir ju lite frågande när det är en massa neewbies som har 10-20 annonser vardera med nya Converse...
    jag har inte köpt, men funderat på det så jag har kollat en del. Tror att många har köpt i USA, där är de mycket billigare
  • h80
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-21 09:50:39 följande:
    God morgon!Eller god och god vet jag egentligen inte, sovit som en kratta i natt igen kaffe i mängder och frisk luft är nästa på schemat så kanske man vaknar till så småningom.Hur går det för er ni som har avslut ikväll? Jag brukar inte ha avslut på söndagkvällar i vanliga fall, är så många som har det då. Men så var det någon som skrev att familjen annorlunda gör att många inte ninjar på måndagar så då bytte jag dag. Men nu är ju det programmet slut ju :)Sugen på att shoppa nåt också, kanske blir att ninja nåt själv ikväll istället
    Jag har också avslut idag, en del går jättebra, över förväntan, men sen är det vissa helt utan bud :( så jag hoppas att vädret inte är allt för bra idag så att folk sitter inne framför datorn istället för att vara ute:)
  • h80

Det finns converse på ellos o det finns visst nån rabattkod 50% nu

• h80

kommer inte ihåg om det var i denna tråden som det pratades om lurvar deån maxi??
    hur som helst så ska jag snart till maxi, så om det var nån som inte fick tag på en så kan jag kolla

• h80
    Alisa skrev 2010-03-21 12:26:02 följande:
    Tack för alla svar!Så man själv som köpare kan lägga ett maxbud som automatiskt höjs utan att jag behöver höja "manuellt" varje gång??
    ja:)
    T.ex. om du bjuder på en auktion med utropspriset 1kr. Då ka du bjuda 10kr, men det kommer att stå 2kr på auktionen. Sen höjs det automtiskt.
  • h80
    Viktorsmamma skrev 2010-03-21 12:44:42 följande:
    Ska fråga er Här nu en fråga!!!Ska samfrakta runt 15-20 auktioner som en köpare vunnit av mig på tradera senast 1½veckan. sista ska hon buda på ikväll.Jag ska vara snäll att skicka med Schenker då frakten på posten stiger upp mot 70-80kr mot slutet nu.Hur gör jag? Jag har en kartong som allt och lite till får plats i, tejpar igen den med packtejp och slår i vitt papper runt, då kartongen inte är enfärgad.men gör jag så att jag bokar frakt på EN av auktionerna med måttet på kartongen och vikten osv, och klickar "annat fraktsätt" på resten av auktionerna annars blir de väl fel med inbetalning.är det så jag gör eller något mer jag ska tänka På? har redan nu frågat köparen via mail vilket utlämningsställe så det går fortare för henne med allt när jag väl fått in pengarna.
    Jag brukar boka frakten via en av auktionerna. De andra gör jag ingenting med. Inbetalningen sköts ju ändå inte via tradera, så det spelar ingen roll.
  • h80
    Viktorsmamma skrev 2010-03-21 13:18:22 följande:
    Okej, de är väl bara att ta en kartong man har hemma ellerhur?Bara skriver adressen på kartongen, betalar via internet och lämnar det på inlämningsstället?
    Du kan ta vilken kartong du vill. Du skriver inte adressen på utan tejpar fast lappen som du skriver ut (svartvitt) o sen är det bara att lämna in.
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-03-21 13:45:12 följande:
    Jag antar att jag inte är ensam om att ha avslut ikväll...antar då även att jag inte är ensam om att tycka att det går allmänt dåligtMen det jag ville säga att ni har väl sett att man får en gratis annons om man lägger upp den idag?Här ska läggas ut dyyyra nya BBselen
    nej, du är inte ensam :) det gäller att hålla tungan rätt i mun, ska både kolla mina egna avslut och ninja.

En gratis annons, det har jag missat, då får jag lägga ut nått...........frågan är vad. Vårsuflett till bugaboo kanske, eller är det för tidigt?
  • h80

Helt OT, men min kusin fick en liten dotter inatt...........hon föddes exakt 00.00. Vilken datum blir hennes födelsedag då?

Svar på tråden Traderatråden nr 16